Sayfalar

21 Nisan 2012 Cumartesi

Anneciğim sen benim dünyamsın

Benim canım oğlum "anneciğim sen benim dünyamsın" dedin bana Deniz Baran'ım. Asıl sen ve kardeşin benim dünyamsınız aşklarım. İyi ki sizi dünyaya getirmişim. Bu günler benim için çok güzel ve çok özel günler. İkiniz de yanımdasınız, ikinizin de her anının tadını çıkarmak muhteşem deneyimler.

Barış Çağan'ım, bu günlerde bana gülümsemenin ötesinde gülücükler atmaya, ilk konuşma provaları yapmaya başladın. Ben konuştukça ıııı ıııııııı ıııııııı diyorsun. Biliyorum ki bunlar senin ilk sözcük köklerin. Abin de 2 aylıkken beni tanırdı, sen de tanıyorsun. Demek ki benim iki tane çok akıllı oğlum var. Bu Yüce Rabbim'in bize vermiş olduğu muhteşem iki hediyedir, şükürler olsun.

Deniz'im bugün babanla parka gittin. Baban oruçluydu ve son derece rahatsızdı, bahar allerjisi var malum. Ama öyle tatlı dedin ki "babacığım beni parka mı götüreceksin" diye. Evet babacığım dedi baban ve hazırlanıp seni parka götürdü. Evladı için kendinden vazgeçen kişiye anne - baba denir.

Parkta babanın yanına 70'li yaşlarda bir dede gelmiş. Seni göstererek, bu oğlan senin mi diye sormuş. Evet demiş baban gururla. Bir daha onu buralara getirme diye uyarmış dede. Baban da nedenini sormuş. Bak demiş, şu karşıda oturan kadınların hepsi senin oğlunu konuşuyor, nazar değmesin maşallah çok zeki demiş. Sen girdiğin her ortamda kendinden söz ettirecek kadar karizmatik birisin Deniz Baran Önür.

Bakalım minik Barış'ımın hikayeleri nasıl olacak, heyecanla bekliyorum. Onları da yaşadıkça anlatırım. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder