Sayfalar

17 Mayıs 2012 Perşembe

Bizden Haberler

Birinci güzel haber, Barış Çağan'ın kalça eklemlerinde sorun kalmamış. (kalça çıkığına yatkınlık vardı.) Bugün yeniden ultrason çektirdik. Her şey yolundaymış. Çift bez kullanıyordum, artık gerek yok dedi doktorumuz. Cambaz bile olabilir dedi. Ama yine de yüreğimde bir endişe... Annelik halinden midir yoksa pimpirikli bir hatun mu oldum ben?!

İkinci güzel haber, mahallemizdeki ilköğretim okulunun anasınıfı varmış ve Deniz Baran'ı alacaklar! Bugün gittik görüştük. 30 Eylül'de başlıyor. Önce sabahçı olsun demiştim ama, öğleci daha iyi olur diye düşünüyorum. Sabah uykusunu alır, evde kahvaltısını eder, sonra da anaokuluna gider. 12.30-17.30 arasıymış. Barış da izin verirse yemeğimi rahat yaparım, az buçuk evimi toplarım. Annem de kendi evine gidebilir. Gerçi yine zor olur, kış günü Deniz'i anaokuluna götürürken Barış'ı da giydirip çıkarmak ciddi sorun yaratır. Ama annem de hem dizinden hem belinden o kadar dertli ki, ağrılarından söz ederken ağlamaklı oluyor kıyamam! Ablamın gelişini bekliyor ameliyat olmak için. Hiç değilse birinden ameliyat olup sağlığıma kavuşayım, ikisi birden olunca dayanılmaz ağrılarım oluyor diyor. Her şeyden önce sağlık. O böyle acı çekerken ben ondan daha fazla ne bekleyebilirim ki! Şimdi diş sorunumu halledeyim, anneme evinde kalmasını söyleyeceğim. Burada gerçi ben onu yormamaya çalışıyorum. Yemek, temizlik, çamaşır yıkama, katlama, yerleştirme, bulaşık makinesi yerleştirme bende. Çoğu zaman boşaltma da bende. Çocukların beslenmesi, sofra kurulması, toplanması da bende. O da ben bu işleri yaparken Barış'ı ayağında sallıyor. Bir kitap var, onu mu alsam?! 4. aydan sonra başlanıyormuş. Bebek Bakım Sorunlarına Mucize Çözümler diye bir kitap. Şu uyuma sorunumuzu çözse, kar kardır!

Birinci can sıkıcı haber, bugün dişçiye gittik, bir dişimde çürük var ve kanal tedavisi gerekecek. Bir dişim de kırıldı, haftaya çekilecek. Gerçekten korkuyorum dişçiden. İki hamileliği üst üste yaşadım, dişlerim gitti.

İkinci can sıkıcı haber, babası dün gece çalıştı ve eve gelmedi diye Deniz Baran'ın tuvalet eğitimi geriledi. Geçen hafta da her şey yolunda giderken Bülent bir gece gelmedi diye gerilemişti. Bugün de öyle oldu. Kızmadım ama canım sıkıldı.

Üçüncü can sıkıcı haber, yarın bir parça temizlik yapmam şart ve Deniz Baran yine bana sardıracak diye endişeliyim. Henüz yardımcı aramaya fırsatım bile olmadı. Deniz tuvalet eğitimi aldığından beri gergin. Daha önce de elbette temizlik yapıyordum ama bu derece agresifleşmiyordu. Şimdi ilgi onun üstünden kayınca farklı tepkiler veriyor.

Yorgunum. Böyle bir odaya gitsem, ben çıkmadan kimse beni rahatsız etmese. Saatlerce kalsam orada, yatsam, uyusam deliksiz.... İşte insan hayal ettiği müddetçe yaşarmış!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder