Sayfalar

24 Mayıs 2012 Perşembe

Fış fış kayıkçı oyununa Barış Çağan kıkır kıkır gülüyor. Çookkkk güzeeellll.... Yönünü bana çevirip dizime oturtuyorum, kollarından tutup öne arkaya çekip iterken fış fış kayıkçıyı söylüyorum. Yok böyle keyif!!! Bu akşam Deniz Baran hayaletçilik oynarken bizimle ben de bir yandan fış fış oynadım Barış'la.

Bugün annem güne gitti. Barış uyurken biz de Deniz'le önce taş transferi sonra çeşit çeşit yapboz, küp dizmece yaptık. 11 kübü üst üste dizebildi. Deniz uyumadı ama 2 saate yakın yatağında yattı.

Gelelim tuvalet eğitimineee.. Her şey gayet iyi gidiyor. Bu hafta küçük kazalar minimuma indi. Geçtiğimiz haftalarda çook sık yaşıyorduk doğal olarak. Bu hafta maşallaahh! Geceleri ise çok şükür ki kaçırma huyumuz yok! Çocuk hazır olunca tuvalet eğitimi de kolaylıkla ilerliyor. Kaçırmadan tuvaletini yaptığında övgüler övgüleerr... Canım benim yaaa, tatlı oğlum benim! Kendisi pijamasını çıkarabiliyor artık. Ben giymesi için de önüne atıveriyorum şort ya da pijamasını. Çabalıyor. Yavaş yavaş bu konuda da çalışmalarım devam edecek. Özbakımını yapabilmesi, Montessori eğitiminin bir parçası. Ellerini yıkayıp havluyla kurulama, diş fırçalama yaptığımız çalışmalardan.

Bir çocuk kolaylıkla yetişmiyor. Annelere çok iş düşüyor! Memnuniyetle yapıyorum ama zaman zaman çoook zorlanıyorum!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder