Sayfalar

10 Mayıs 2012 Perşembe

Günlük Zaman

Oğluşlar uyur, anne dinlenir. Beni basar heyecan, acaba küçük kaza olacak mı diye..Uyandırsam yarım saat ağlar. Uyandırmasam acaba kaçak olur mu endişesi... Canım benim yaa, çok stresli bir dönemi birlikte çok güzel atlatıyoruz.

Oğullarım büyüyor, bağımsızlaşıyor.

Oğullarım, canlarım, günler aylar geçecek, siz kendi kendine yeter duruma geleceksiniz. Gün gelecek, ayakları yere sağlam basan güçlü birer insan olacaksınız... Güzel çocuklar yetiştireceksiniz. Ben bunun için çabalıyorum. Sizi seviyorum.

Veee oğluşumu bonibon vaadiyle ağlatmadan ve kaçak olmadan uyandırmayı başarıyorum. Bonibonla uyandırma fikrinin telifi eşime aittir :)) Dün akşam uyandırırken denedi başarılı oldu, ben de aynı yöntemi bu akşam uyguladım. Sevgili gelecekteki oğlum Deniz Baran, bu yazıyı okuyorsan bana cevap ver, uykunu tam alamadan uyanınca moralinin bozuk olmasını anlıyorum da, ne diye 45-50 dakika tabiri caizse böğüre böğüre ağlıyorsun? İnsanı öyle bir strese sokuyorsun ki, seni uyandırmak için yöntem geliştirecek kadar kafa yoruyoruz bu işe.

Deniz'im şu anda yanımda, anneannenle gıdıklaşıyorsunuz. Bir yandan da anneannenin açtığı her kanala "ben bunu sevmiyorum, ı ıh, başka kanalı aç" diyorsun. Bir türlü sana kanal beğendiremiyoruz.

Barış'ım uyandın. Göz hapsindeyim. Ellerini emmeye çalışıyorsun. Anneannen seni pıtpıtlıyor, sen de ha bire sesler çıkarıyorsun. Yeni seslere başladın, ah aaa eeee...  Kaç gündür sen de kaka yapmadın be annem. Benim derdim de oğlanların tuvalet macerası. Aslında .oktan meseleler ama, ciddi şeyler bunlar.

Barıııışşş.. Benden beklentin nedir hee? Emmek mi istiyorsun? Ay valla sen ağlayana kadar bekleyeceğim. Ata sözü bile beni doğruluyor değil mi? Şimdi geleceğe hatıra bırakmakla meşgulüm.

Bülent bu akşam geç gelecekmiş. Adam aslında bu hafta çok yoğun çalışacaktı ama Deniz Baran duygusal bir dönem yaşadığıiçin babasına çok ihtiyaç da duyuyor. Adamın planları alt üst oldu.

Küçük bir emme - gırklama molası...

Barış'ım şu sıralar kalkmaya yelteniyor. Uykudan önce sol elinin baş parmağını ağzına götürmeye bayılıyor. Ama ben tülbentle yarım kundak yaparak buna izin vermiyorum. Zararlı olacağını ve damak yapısını bozacağını düşünüyorum, umarım yarım kundakla bu huyundan vazgeçirebilirim. (bu yazı gündüz vakitlerinde yazılmıştır)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder