Sayfalar

31 Mayıs 2012 Perşembe

Barış'ım...

Keyfim biraz kaçık... Barış Çağan bu ay kilo almamış, boyu uzamış 3,5 cm ama kilo sadece 10 gr almış!  Doktor zaten ek gıdalara geçecekti, işte şimdi kilo alımı durduğu için tam zamanı sanırım! Ama ben 4 aylıkken istemiyordum ki ek gıdaya geçmeyi! Emzirmek ruhuma çok iyi geliyor benim. Aramızdaki bağ gelişiyor. Emzirdiğim için kendimi çok iyi hissediyorum. Doktorumuz 1 yaşında emzirmenin kesilmesinden yana ama ben sütüm olduğu sürece emzirmek istiyorum.

Ek gıdaya geçilecek olması, sanki aramıza yabancıları almak gibi... Garip gelebilir başkalarına... Ama ne bileyim işte, sadece ben besliyordum onu sadece bennn! Başka bir şey vermek istemiyorum ben ona ama kilo almamış! Fark ediyordum ben de kondurmak istemiyordum bir türlü...

Ek gıdaya geçmek demek, bebeğimin bağımsızlaşmaya başlaması demek ve ben henüz buna hazır değilim!

Ek gıda listesini keyfim olmadığı için şimdi yazmayacağım, belki daha sonra yazarım!

Yanağındaki kırmızılık için ilaç verdi doktor. İnşallah tez zamanda geçer. Ona da ayrı sıkılıyorum. Kötü şeyler hiç düşünmek istemiyorum... Yok yok düşünmeyeceğim!

Barış'ım öyle tatlı gülücükler atıyor ki, çevreye karşı ilgili, abisine karşı ilgi duymaya başlıyor. Yaa benim minik kuzum büyüyooorr...

Neyim ben? Tuhaf mıyım? Hem kilo almadı, büyümedi diye üzülüyorum, hem de artık bağımsızlaşıyor, büyüyor diye buruluyorum. Kendimi bazen anlamıyorum.

Haftaya tekrar götüreceğiz yanağı için ama Bülent haftayı beklemem ben, pazartesi Behçet Uz'a götürelim eğer yanağı geçmezse diyor.

Ya noldu kuzum sana yaa?! Nazar mı oldun sen?

Çocuklarıma bir şey olmasın Allah'ım, kimseyi de bizi de evladımızla sınama!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder