Sayfalar

22 Mayıs 2012 Salı

Park Macerası

Dün Deniz Baran'ı parka götürdüm. Barış Çağan'ı anneannesine bıraktım, Deniz'i arabasına koydum, son hızda yürümeye başladım. Park alanına vardık. Çok güzel oynadı oğluşum. Sonra da hadi annecim gidiyoruz yarın yine geliriz söz veriyorum diyerek parktan ayrıldık. Eve geldiğimizde Barış hala uyuyordu. Ben de Deniz'i yatırdım ve biraz kestirdim.

Parkta baş ağrım tutmuştu, uyursam geçer diye düşündüm ama uyandığımda ağrımın şiddetle devam ettiğini gördüm. Son zamanların en şiddetli ağrısıydı, şükür ki bir günde geçti.

Oğlumu parka götürmek, huysuzluğuna birebir geliyor. Eeee çocuk da haklı aslında. Park ciddi bir ihtiyaç.

Bugün de babası, ben, Deniz ve Barış hep beraber akşamüstü parka gittik. Çok güzel kalabalıktı. Deniz'im doyasıya oynadı, Barış'ım başta biraz rahatsız oldu rüzgardan, güneşten... Sonra o da alıştı.

Bugün evde faaliyet de yaptık. Önce hamurla oynadık. Sonra çeşit çeşit yapbozlar... Maalesef ki yoğunluğumdan farklı faaliyetlere yer veremedik. Ama parka gitmek, kumlarla oynamak, kamyona kürekle kum doldurup boşaltmak da oldukça yararlı diye düşünüyorum.

Farklı etkinliklerimizi de yeri geldikçe yazarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder