Sayfalar

14 Mayıs 2012 Pazartesi

Saat 01:50 Barış'a ilaç içirdim. Bu normal değil, uyumamakta direniyor, bacaklarını kasıyor, mızıldanıyor. Belli ki ağrısı var dedim, içirdim ilacı, sakinleşti. Şimdi uykuya yeni daldı, ben de uykuyu derinleştirene dek onu sallamaya kararlıyım!

2 çocuk çoooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkk    zooooooooorrrrrrrrrrr!!!

Bir öğrencim, anaokulu öğretmeni. Bana Montessori yöntemi ile ilgili birkaç döküman getirdi. Hayvan figürlerini içeren kağıtlar bunlar. Ama sadece boyama yapılmayacak dedi. Küçük yün ipler varsa onunla kaplanabilir, farklı malzemeler kullanılabilir, pamuk, küçük kırpık kağıtlar, parmak boyaları gibi. Ben de tamam dedim. Önümüzdeki hafta etkinliklere ağırlık vereceğim kısmetse. Ne de olsa tuvalet eğitiminde 2. haftamıza girmiş bulunacağız. Bununla ilgili gelişmeleri de sonra yazarım! Şimdi uyku zamanı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder