Sayfalar

23 Mayıs 2012 Çarşamba

Sorular...

Bazen Deniz'e daha fazla vakit ayırıyorum, bazen Barış'a... Birinden birini ihmal etsem, suçluluk duygusu kaplıyor içimi. Aslında eşit zaman ayırmak zorunda değilim elbette, her birinin ihtiyacına cevap verebilmek önemli olan. Ama gel de bunu bana anlat. Annelik hep böyle suçlu hissetmek mi demek? Böyle hissetmek bana özgü değildir herhalde... 


Barış biraz büyüyünce daha mı kolay olacak kendime zaman ayırmak yoksa daha mı zor? Acaba kendi kendilerine oynayabilecekler mi? Bu benim biraz olsun rahatlamam anlamına mı gelecek? Yoksa sürekli kavga mı edecekler ve ben onları ayırmakla mı uğraşacağım? İkisinin arasında hakemlik yapmak istemiyorum aslında. Kardeş ilişkisinin sağlıklı olması için ne yapmalı nasıl tavır takınmalı... Bu konuda yazılmış kaynaklar vardır mutlaka. Ben onların iyi arkadaş olmasını istiyorum.


Annem gelecek kışa yanımda olacak mı? Olmazsa tek başıma iki çocuk ve ev işi ile ilgilenebilecek miyim? Yapanlar nasıl yapıyor? Nasıl başa çıkıyor? Acaba çocuklu evler hep benimki gibi dağınık mı? Eşyalar hep böyle çabuk mu yıpranıyor başkalarının da? Acaba başka anneler de hiçbir şeye yetemiyorum, hep bir şeyler eksik kalıyor diye düşünüyor mu?


Stresle başa çıkmakta başka anneler de benim gibi zorlanıyor mu?


Hormonlarım bana oyun oynuyor. Çabuk etkileniyorum her şeyden. Sakin, dingin insanlardan biri olabilmeyi isterdim. Durgun bir su gibi...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder