Sayfalar

9 Mayıs 2012 Çarşamba

Tuvalet Eğitimi 2. Gün

İkinci günümüz (8 Mayıs) ufak bir inatla başladı. Gece bezini bağlamıştım. Sabah hayıırrr ben bezimi çıkarmıcam diyerek güne başladı. Ben de "tamam annecim şimdi çıkarayım sonra gene bağlarım, hadi bakalım, sen ne tarz çizgi filmlerden hoşlanıyorsun, açayım mı sana bir çizgi film? Kakaolu süt ister misin?" diye seri bir şekilde onu soru bombardımanına tutarak kafasını dağıttım. Sonrası çorap söküğü gibi geldi zaten.

Ama biraz duygu durumu karışık. Oldukça stresli. Ben son derece rahat davranıyorum ve stresini arttırmamaya çalışıyorum. Birlikte çişleri dökmeye ve vedalaşmaya özenle devam ediyoruz. Çizgi filmde kota yok. Dilediği kadar izleyebiliyor. Dilediği aktiviteyi yapabiliyor. Ben aktivite konusunda bir teklifte bulunmuyorum, kendisi isterse kırmıyorum. Banyomuzu alıyoruz, dilediği kadar sularla oynamasına izin veriyorum. Mutfakta ben iş yaparken ona çeşmeyi açıyorum, biberonlara su doldurup boşaltıyor. Bunu yapmayı çok seviyor, böylece biraz stresi azalmış oluyor. Normalde sularla bu kadar oynamasına izin vermem ıslanır üşür diye, ama bu hafta serbest... Sık sık babamı istiyorum dedi, küsmeye ve mızıklanmaya son derece meyilli. Ben çok yoruluyorum ama değecek. Gelişmeleri anlatmaya devam edeceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder