Sayfalar

30 Haziran 2012 Cumartesi

Akşam yürüyüşleri

Güzel bir gündü bugün (cuma).
Evde taşlarla şekiller yaptık, sohbet ettik, balkonda oturduk, uyuduk, dinlendik. Ablam annemlere geldi ama biz gidemedik. Malum bugün dinlenmek isterler, gittiğimize değsin bari...

Akşam kocam geldi, yemek yedik, hazırlandık, çıktık dışarı, doğru Bahçelievler parkına... Güzel bir akşamdı. Deniz Baran doyasıya oynadı, stres attı. Eve geldiğimizde küçük bir sıkıntı yaşadık. Ben anahtarı aradım aradım bulamadım. İki ihtmal var, ya parkta düşürdüm ya da yanıma hiç almadım kapıda unuttum. Apartmanın içine bir girsek, tamam. Komşuların kapılarını çaldık, gecenin bir vakti (23:25) kmse kimo bile demiyor, bırak açmayı. Bereket komşunun telefonu vardı da, Bülent aradı, dış kapıyı açtı sağolsun Levent. Anahtar bizim kapıda asılıymış!

Yıkıldı bizim ufaklıklar yorgunluktan, uyuyorlar şimdi. Zaten Barış Çağan orada uyumuştu, arabaya yatırıvermiştm. Bu araba işi çok rahatlık yaa.. Kanguru iyi hoş ama çocuk o kadar rahat etmiyor.

İnternetten bir bebek arabası aldık, çok beğendik, bir tane daha alacağız. Deniz bu yaz araba ister daha. Hele bir de akşamları yürüyüşlere gitmek istiyoruz, koyarız ikisini de birer arabaya, basarız yürürüz, ne güzel olur! Biz tempolu yürürken Deniz Baran bize uyamaz, kucak ister. Onu arabaya koysan, o tempolu yürüyüşte Barış kanguruda ezilir, bizim terimiz ona geçer. İki küçük çocuğa iki araba şart.

Haftada birkaç kere çıksak yürüsek, bana da iyi gelir, kocama da, Deniz Baran'a da... Dışarı çıkmaktan hoşlanmayan tek kişi, Barış Çağan. O daha çok minik, rahatını istiyor kıyamam. Ama bu akşam çocukları oynarken görünce epey tepişti, hareketlendi. Güzel bir aile macerasıydı.

Sabaha Barış'ı doktora götüreceğiz. Rutin kontrole. Eski doktorumuza geri döndük. Diğer hastanede (güya özel hastane), hiç insani muamele yok. Soğuk ve sevimsiz. Burası daha sıcak..

Yarın akşam son dersime gireceğim, yaza sınıf açarlar mı bana bilemiyorum. Açarlarsa da açmazlarsa da hayırlısı olsun. Öğretmenlik güzel bir meslek, hele hele benim gibi part time yapılırsa... Hem yorucu olmuyor, hem maddi manevi tatmin ediyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder