Sayfalar

26 Haziran 2012 Salı

Barış Çağan'ın Beslenme Meselesi

Sütüm iyice azaldı, Barış'a yetiremiyorum. Üzgünüm ve de buruk. Ek gıda veriyorum, 5. ayı dolmak üzere. İlk 6 ay sadece anne sütü verme meselesi, hikaye benim için. Ek gıdayı geçtim, ek bebek sütü de vermeye başladım birkaç gündür. Anne sütünü arttırma yollarından bildiğim, araştırdığım, duyduğum ne varsa denedim, deniyorum, bir yere kadar...

Doktorumuzun verdiği yemek düzenine tam olarak geçmeye karar verdim! Bakalım, böylesi daha iyi olacak galiba.

Elimden geleni yaptım, yapmaya da devam edeceğim, ama artık bu meseleyi kafama çok takmayacağım. Ne kadar başarılı olurum, bilemem... 

Süt verebilmeyi, anne olmakla özdeşleştiriyorum, sanırım meselem bu!

Anne olmak, süt vermekle özdeş olsaydı, inekler hepimizin annesi veya süt annesi olurdu! İşte bu mesele burada çözülmüştüüüür! Bu da benim saçma sapan çıkarımım olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder