Sayfalar

4 Haziran 2012 Pazartesi

Ek gıdaya geçiş sendromu

Barış'ımı az önce sağlık ocağına götürdüm, aşıları vuruldu. Tarttılar, yarım kilo almış! Doktorun tartısının bozuk olabileceğini düşünmüştüm ama ana yüreği, oğlum aç kalmış kilo almamış diye daha çok üzülmüştüm. Tamam çok almamış ama, yarım kilo da hiç fena değil, boyu da 2 cm uzamış dediler. Ek gıdaya başlama çok istersen meyve suyu ve meyve püresi verebilirsin ya da ev yapımı yoğurt olabilir ama yumurta 6 aydan önce verilmez, hele hele rafadan hiç verilmez dediler. Ben de rafadan yumurta fikrinden hoşlanmamıştım, iyi pişmiş yumurtanın mikroplarının da öleceğini düşünmüştüm.

Şimdi işler karıştı işteee....

Sütüm yetmedi, sütüm bitti diye düşünüp çok üzülmüştüm. Üzülünce sütüm de çok azalmıştı. Kocam elimden gelen her şeyi yaptığımı, daha fazla üzülmemem gerektiğini söyleyip beni rahatlatmıştı. Şimdi bebeğimin kilo aldığını da öğrendiğim için mutluyum!

Ben iyi bir düşüneceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder