Sayfalar

1 Haziran 2012 Cuma

Ev Kuralları

Birkaç gecedir ev kuralları tablosu yapmak için araştırmalar yapıyorum. Bizim evdeki sorunlarımızı birebir karşılayan bir şeyler bulamadım. Zira;
1- Deniz Baran eşyaları yere atıp gürültü çıkarıyor. Bunu da Barış Çağan uyansın diye yapıyor. Eşyaları yere atarken kendi kendine de bir yandan "bunu da atalım gürültü çıkaralım" diye konuşuyordu, şaşırdım kaldım.
2- Avaz avaz bağırıyor. Bunu da aynı sebeple yapıyor.
3- Kötü kelimeler söylüyor. Özellikle anneannesine git burdan, seni istemiyorum diyor. Bu söylemi düşünme koltuğu uygulaması ve faaliyetlerle oldukça azaldı. Ama tamamen sönmüş değil.
4- Sebepsiz yere (daha doğrusu kabul edilebilir bir sebep olmaksızın) uzun süreli ağlıyor.

Bunlara dair küçük resimler bulmam çok zamanımı aldı. Bu küçük resimleri Bülent'e göndereceğim, o da bastırsın, bir tablo yapıp düşünme koltuğumuzun arkasındaki duvara asacağım.

Deniz Baran yemek konusunda oldukça sıkıntı yaratıyor. Sebze yemiyor. Ben de onu aç bırakıp ya yersin ya aç kalırsın di-ye-mi-yo-rum! Şu anda zeytinyağlılar içinde sadece dolma yiyor. Onun dışında köfte, balık, tavuk, çorbalardan pirinç çorbası, makarna, pilav gibi gıdaları tüketiyor. Ben de yemek tablosu yapmaya karar verdim.

Uyku için de bir tablo buldum, onu da çıkarıp asacağım.

Son olarak genel bir ev kuralları tablomuzun resimli kuralları da hazır. Bütün bunlar için mantar panolar, kalpli, nazar boncuklu ve gülen yüzlü çıkartmalar aldım. Hepsi hazır olunca fotoğraflarını da koyarım.

İşte böylee



 Not: Aylar sonra tablomu yaptım, ilgili konu başlığı Ev Kuralları : Tablolu ve Çıktı Alınabilir Dökümanlı

2 yorum:

  1. Bloğumu ziyaret ettiğinizde haberim oldu sayfanızdan güzel yorumunuz için ancak şimdi teşekkür edebiliyorum kaderimiz aynı sonrunlar da çok benzer takipçinizim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim yorum için. üye de olabilirsiniz. ben de sizin takipçinizim..

      Sil