Sayfalar

21 Haziran 2012 Perşembe

Hastalıklar

Bu hafta çok zor geçiyor. Ama çok zor! Allah beterinden korusun! Deniz Baran salı gecesi rahatsızlandı. Çarşamba istediğim doktor yoktu, perşembe sabahtan onu götüreceğim. 4 saatte bir ateş düşürücü veriyorum dönüşümlü olarak. 

Dışardan korkunç bir motor sesi geldi. İnsanlar o kadar saygısız ki, inanamıyorum! Sıcaktan balkon kapısı açık yatıyoruz. Dışarının sesi evin içinde. Bu saatte korna çalan mı dersin, motoru bağırttıran mı, arabasının basını ya da tüm sesi olabildiğince açan mı... Ne kadar saygısız insan varsa burada. Yaşadığım muhitten nefret ediyorum! Eskiden severdim burayı. Zamanla insanlar mı daha kaba oldular, ben mi ince fikirli oldum, bilemiyorum.

Ben de aynı hastaneye gidiyorum kendim için.

İnşallah Deniz'imin bişeyciği kalmayacak. Sanırım boğazını üşüttü.

Salı günü vergi dairesine gittik. Deniz ve ben bindik otobüse, cami durağında babasıyla buluştuk, ordan Bornova'daki Belkahve vergi dairesine gidecektik amma ve lakin yanlış otobüse bindik, kendimizi Osmangazi'de bulduk. Yolumuzu doğrultmak epey zamanımızı aldı. Vergi Dairesinde birsürü bürokratik işlemden sonra dönüş için yola revan olduk. Dişçi randevumu kaçırdım, cumaya erteledik.

Çarşamba ben gittim doktora.

Perşembe Deniz'i götüreceğim.

Cuma DEÜ'de Barış'ın ultrasonu var ve benim dişçi randevum var.

Cumartesi Dershanem var.

Pazar evde olmayı planlıyorum bir aksilik çıkmazsa.

Bu arada yemek yapmak, sofra kurup kaldırmak, çamaşır yıkamak, asmak, toplamak, kurutma makinesini ayarlamak, çocukların bakımı, yemesi içmesi, Deniz'in ateşini düzenli ölçüp düşürmek, gerektiğinde (genelde 38'i geçince yapıyorum) ılık duş aldırmak bende.

Çocuklar hastalandı mı benim hiç tadım tuzum olmuyor. Canım sıkkın.  Bir de doktor inşallah o kötü antibiyotiği vermez (şu adı Mak... olan) Deniz içerken kusuyor sürekli! Çok zor onu içirmek. Tamam iyi geliyor ama, insan bunu bir çocuğun içeceğini düşünerek yapmaz mı ya o ilacı?!



Not     : Deniz Baran'ı doktora götürdüm. Kan tahlili yaptılar, sonuç iyi çıktı. Deniz Baran kardeşi doğduğundan beri sık sık yorgunum, yoruldum vs. diyordu. Büyük ihtimalle benden öğrendi. Malum uykusuz geçen geceler, iki çocuklu düzene alışma dönemi... Bugün hem kulağındaki bencikleri gösterdim, hem ateşleniyordu iki gündür muayene ettirdim, hem de yorgunluğunu söyledim. Her açıdan sorun yok. Boğazı kırmızı imiş, üşütmüş, o nedenle ateşleniyormuş. Antibiyotik verdi, ona başladım.

Ben de doktora göründüm, ben de iyiyim.

Sırada Barış Çağan'ımın ultrasonu var. Hayırlısı bakalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder