Sayfalar

8 Haziran 2012 Cuma

Hipoekoik Solid Nodül

Barış Çağan'ın tiroid bezlerindeki nodül büyümüş. Moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum. Şu saate kadar pek başarılı olduğumu söyleyemem. Endokrin uzmanı aradım İzmir'de, Tepecik hastanesinde bir profesör buldum. Önümüzdeki hafta oraya götüreceğim nasipse. Endişeliyim!

Nodülün hipoekoik olması, çalışmayan bir yapıda olmasıymış. Birden fazla nodül  olması,  tek nodül olmasından daha olumluymuş. Tek bir nodül olması, daha anlamlı, daha izlenilmesi gereken bir durummuş. Bu dönemde nodüllerde büyüme, bebeğimin büyümesi nedeniyle gerçekleşmiş, bir süre sonra nodüllerin büyümesi duracakmış. Bebeğimin kan tahlilleri, klinik bulguları normalmiş, endişeye mahal yokmuş, ancak endokrin uzmanının takip etmesinde yarar varmış. Sakin sakin götürmeliymişim, panik yapmadan... Bunlar çocuk doktorumuzun bana söyledikleri.

Benim endişelerim, yürek çarpıntım bir yana, umudum mudur yoksa ara sıra benimle irtibata geçen 6. hissim midir bilemiyorum, her şey güzel olacak, bebeğimde bir sorun kalmayacak, bebeğim sağlığına kavuşacak diyor içimdeki ses.

Bir yanda endişeler, bir yanda umut... Rabbim kimseyi umutsuz bırakmasın, evlatla sınamasın.

10 yorum:

  1. Geçmiş olsun.Bilirim bu çaresizlikleri.Sadece çok iyi anlıyorum.Geçmiş olsun:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Şimdi bekleme sürecindeyiz. Düzenli aralıklarla kontrole gidiyoruz. Öğrendiğim andaki duygularım karmakarışık... Rabbim tüm bebekleri korusun.

      Sil
  2. Ben bunu kacirmisim, cok gecmis olsun.Allahin izniyle minik kuzu kavusacak sagligina yuregini ferah tut...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim. 3 Kasım'da yeniden ultrason çekimi var. Az kaldıkça düşünmemeye çalışıyorum, aklıma takılıyor sürekli. Ama şükür ki şu ana kadar olumsuz bir şey söyleyen doktor olmadı, sadece izlenmesi gerek diyorlar, izliyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun ! şimdi nedir durumlar ?

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim. Oğluşumun nodülünde küçülme saptandı. 1 sene sonraya takip için gün verdiler. Hormonlarında da bir değişim görülmemişti, bu iyi bir durum. Oğluşum şimdi nodül problemi açısından gayet iyi. Tekrar teşekkür ederim.

      Sil
    3. Umarım son sıkıntınız olur. Tekrar geçmiş olsun :)

      Sil
    4. amiiinnnn, sağolun...

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiz. 2013 ekim gibi kontrolümüz var. Şimdilik her şey yolunda. Rabbim kimseyi evlatla sınamasın.

      Sil