Sayfalar

4 Haziran 2012 Pazartesi

Kapalı olan arka balkonumuz, "ardiye" olmaktan çıkmış, adeta çöplüğe dönüşmüş! Birsürü ıvır zıvır... Her gün ufak ufak oraya girip birkaç parça poşeti tarayıp atılacakları atıp atılmayacakları ayırmaya karar verdim ve uygulamaya koydum. Bugün 2. raund!

Atılacakların tamamı bitince, arka balkonu bir güzel temizleyip düzenleyeceğim. Arka balkona bakan odayı da çocuk odası olarak düzenleyeceğim. İkea'da Mammut serisi mavi çocuk odası mobilyaları var. Çok beğeniyorum, bakalım işte... Kısmet!

Bütün bu işler epey zaman alacak, zira Deniz Baran ve Barış Çağan'ın ihtiyaçları, evin günlük yemek - alışveriş işleri, çamaşır, bulaşık, falan fistan derken arka balkona ayıracağım zaman, son derece kısıtlı oluyor. Bir de oranın felaket durumunu nazara alırsaaakkk, düzenleme işi ne zaman biter bilemiyorum! Olsun, başlamak da cesaret işi bir yerde! Kocam Barış Çağan doğduğundan beri orayı düzenleyeceğini söylüyordu, bir türlü vakit bulamıyordu. Barış'ın 4. ayı bitti, hala o bölge ortadoğu kıvamında olunca iş başa düştü kalk kızım dedim, koyuldum işe. Sanki hiç bitmeyecekmiş gibi... Yoruldum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder