Sayfalar

28 Haziran 2012 Perşembe

Kötü Sözlerin Gizli Sebebi...

Durup dururken seni sevmiyorum anne dedi Deniz Baran.  Oysa her şey yolunda görünüyordu. Ama ya benim farketmediğim bir kıskançlık yaşadı o anlarda ya da bana bir şey söyledi ve ben duymadım ve sinirlendi biilemiyorum. Aynı gün yemek yemesini istediğimde de seni sevmiyorum anne demiş ve ben sinirlenmiştim, küçük çaplı bir kavga, ardından barışma ile sonlanmıştı bu durum (anneler özür diler mi) Ben de bu defa sinirlerime hakim oldum, uyardım, tekrar etti, sonra da düşünme koltuğuna gönderdim.

Deniz Baran genelde bu tarz kötü kelimeler kullandığı zaman, neden diye sorulmuyor, cozutuk cevaplar veriyor bu durumda. Konu ile alakası olmayan, uydurma sözler... Mesela;
- Neden kötü kelime kullandın Deniz Baran?
- Çünküü kullanmak istemiştim! Veya aynı soruya
- Çünküü şirinlerim kayıp, çizgi film izlemek istemiştim, vs.

Neden sonuç ilişkilerini bağlamıyor mu, bağlayamıyor mu çok emin değilim. Emin değilim, çünkü bu kötü kelime meselesini akşam başbaşa konuştuk. Konuyu ben açtım, "annecim sen bana bugün neden sen sevmiyorum anne dedin?" diye sordum. Cevap beni çok şaşırttı. "Çünkü seni paylaşmak istemiyorum" dedi. "Beni kiminle paylaşıyorsun" dedim, "Barış Çağan'la" dedi. Gülümsedim, saçını okşadım, "Benden bir tane daha olsun ister miydin" dedim. "İstemezdim" dedi. "Neden, bir anne seninle ilgilenirdi, bir anne de Barışla. Böylece beni paylaşmak zorunda kalmazdın" dedim. Düşündü, cevap vermedi. Kötü kelime söylediği için özür diledi, öpüştük barıştık. İşte böyle bizim hikayemiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder