Sayfalar

30 Temmuz 2012 Pazartesi

Tatil Hazırlıkları Devam

Yolüstü marketten alınacak birkaç parça şey dışında her şey tamam.
Oyyy heyecanlıyım... Geçen sene de gitmemiştik, hamileydim, denizden mikrop kaparım diye korktum.
İnşallah çocuklarım da eğlenir, sorun çıkmaz.
Arabaya sığacak mı bu kadar eşya bilemiyorum.
Çocuklara ve bize tek büyük valiz yaptım giysilerimizi koymak için,
bir çanta havlular,
bir çanta yanıma alacağım eşyalar,
bir sırt çantası ilaç - kamera vs,
bir plaj çantası simitler - ıvır zıvırlar,
bir poşet kova kürek vs.
Şimdilik bu kadar. Toplam kaç ettiii... 6! Eh napalım, olacak o kadar! Çantalar bagaja sığar da iki bebek arabasını da alacağız, akşam yürüyüş yapacağız. O işi bozuyor işte! Sanki minibüse bineceğiz! Altı üstü sedan araba!
Neyse, ben hazırladım, sığdırması da kocamdan!
Haydi bakalım tatile gidecek kalmasıınnn! Kalkıyor bir iki bir ikiiii!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder