Sayfalar

29 Temmuz 2012 Pazar

Tatil Öncesi Hazırlıklar


Çamaşır yıkamalar bitmedi bitmiyor, yarın son postaları yıkayıp kurutacağım, yerleştireceğim.
Bir liste hazırladım, gerekenleri unutmayım diye. Yine de ha bire aklıma yeni bir şey geliyor.

Ablamlar bendeydi. İki gece kaldılar. Deniz ve Berna saatlerce oynadılar. Barış'a Eda baktı, salladı uyuttu, arada ablam besledi. Biz de kocamla temizlik yaptık. İkindi vakti beraberce anneme gittik.

Yarın temizlik işine devam edeceğiz. Bir yandan da valizleri hazırlayacağım. Neler almam gerektiğini yazmam iyi oldu, yarın elim ayağım dolaşmaz birbirine.

Tatile gidiş çok keyiflidir. Hazırlıkların her aşaması keyif verir bana. Ama dönüş! Tatil dönüşlerinden hiiiiçç hoşlanmıyorum. Yazlık fikrine oldum olası karşıydım, sırf tatil çabuk bitmesin diye istiyorum. Çocuklar doya döke denize girsinler, eğlensinler istiyorum.

Biz senede bir gün gidebilirdik tatile. Günübirlik o da. Annem bir gün öncesinden patlıcanlı börek yapardı. Yanına bir de karpuz! Oooofff ne lezzet! Tüm gün denizin içinde olurdum börek yemek haricinde. Akşam eve gittiğimizde, annem vücudumuzun ateşi sönsün diye soğuk suyun altına sokardı bizi. Ne güneş kremi bilirdik ne bişey! İlk gece sırtımızın sızısından uyuyamazdık doğru dürüst. Acısı geçince soyulmaya başlardı deriler. Yamalı bohçaya dönerdik. Yine de, o yılda bir günü iple çekerdik. O kadar mı parasızdık, hayır! Göreneğimiz öyleydi demek ki. Keyif almak yerine işkence gibi mi gelirdi anneme bilmem ki. Kardeşim yaşama sevincini almıştı annemden ve babamda sanırım. Amaaaannn neyse iştee... Başka bir yazının konusu bu. Dramatik bir yazı değil şu an yazdığım.

İşte benim çocuklarım güzel güzel eğlensinler istiyorum. Mutlu olsunlar. Çocukluklarını doya doya yaşasınlar. Biz mutlu bir aileydik desinler, mutlu olduğumuzu sanıyorduk değil...

İki küçük çocukla tatile çıkmak çoookk büyük bir hazırlık gerektiriyor. Du bakalım arabanın bagajına sığabilecek mi tüm eşyalar!

İşte benim tatil öncesi listeeemmmm!


Alınacaklar
İlaç:
  1.  Ağrı kesici ateş düşürücü şurup ve fitil
  2. Diş jeli
  3. Bize ağrı kesici hap 
  4. Sivrisinek kovucu sprey ve sinek kovucu tablet-makine
  5. Anestezik merhem
  6. Güneş kremi, nemlendirici
  7. Barış’ın yanak merhemi
  8. Öksürük şurubu
  9. Yanık merhemi
  10. D vitamini
  11. Kan damlası
  12. Kalsiyum tozu
  13. Mide hapı ve şurubu
  14. Antibiyotik benim için
  15. Ateş ölçer
  16. Vuruk merhemi


Deniz Baran
  1. Mayo
  2. Simit
  3. Kova kürek oyuncak     
  4. Sandalet
  5. Spor Ayakkabı
  6. Biberon
  7. Kıyafet 
  8. Kakaolu sütler

Barış Çağan
  1. Mayo bez 
  2. Bez 
  3. Islak Mendil 
  4. Kıyafet 
  5. Mama 
  6. Bisküvi, fındık ezmesi, tereyağ, labne 
  7. Büyük boy bardak (biberon ısıtmak için) 
  8. Biberon 
  9. Yıkanma minderi 
  10. Biberon temizleyicisi 
  11. Bir iki oyuncak 
  12. Simit 
  13. Bebek yağı 
  14. Burun tıkanıklığı için aplikatör

 Genel
  1. Bülent’e şort tişört 
  2. Bülent’e sandalet 
  3. Bana parmak arası terlik 
  4. Bana elbise – tayt 
  5. Çamaşır -   Çorap
  6. Spor ayakkabılar
  7. Kâğıt havlu
  8. Sıvı sabun
  9. Duş jeli 
  10. Şampuanlar
  11. Lifler 
  12. Diş fırçaları
  13. Diş macunları
  14. Tarak
  15. Toka
  16. Bebek arabaları
  17. Plaj çantası 
  18. Deniz topu 
  19. Mayolar 
  20. Cep telefonları
  21. Dizüstü bilgisayar
  22. Şarj aletleri
  23. Buzdolabı poşeti
  24. Çöp poşeti 
  25. Tırnak makasları 
  26. Şapkalar, bana büyük şapka 
  27. Dikiş ipi, iğne
  28. Roll onlar, deodorant
  29. Makyaj malzemesi
  30. Kâse - bez - kolonya (Deniz Baran 9 aylıkken Bodruma gittiğimizde almıştım yanıma, neden aldığımı bile bilmem, çocuk hastalanıp ateşlendi de ıslak bez koydum alnına) 
  31. Çengelli iğne 
  32. Pamuklu çubuk 
  33. Deniz gözlüğü 
  34. Güneş gözlükleri 
  35. Diş İpi 
  36. Tıraş bıçağı
  37. Su ısıtıcı
  38. Tıraş jeli 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder