Sayfalar

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Annemizin Yöntemi

Bugün kocam işe gitmedi. dış kulağında ciddi enfeksiyon varmış. Doktora gitti, belli aralıklarla ilaç kullanıyoruz. beyefendi hemen her gün kulak çubuğu kullanıyor, o da sürekli kulağının içini tahriş ediyormuş. Havuza girince de o tahriş bölgesi enfeksiyon kapmış. Hiçbirimizde bir şey yok, onun her iki kulağı da gidik. Bir de ilaç vermişler, koca adamı yerinden zıplatıyor, öyle yakıyor yani! Bundan sonra pamuklu çubuk kullanır mı, uslanmış mıdır acaba? Hiiiiiçç sanmam! Kulağı iyileşir iyileşmez o çubukları kulağına yine sokacağına bahse girerim! Kendi kendini hasta etse de haline çok üzüldüm, kıyamam ben ona yaaaa!! Evimin direği yattı kaldı. İnşallah tez zamanda iyileşir, toplar canını.

Deniz Baran'ı dün parpıladım! Bizde böyle derler, ufak tertip azarladım yani. Küçük adam resmen bunalıma girdi, tam bir küçük emo mu derler nedir! Dedim "yediğin önünde yemediğin arkanda! Ben senin yaşındayken tatil matil görmedim. Parka da gitmezdik biz, götürmezdi annemler! Sen park istiyorsun, kalkıp onca yolu yürüyor seni parka götürüyoruz kırmıyoruz. Tatile götürdük hata mı ettik! Ne demeye odanın ortasına çişini yapıyorsun?! Bir sorunun varsa hadi doktora gidelim, efendi ol canıımı ye. Topla kendini böyle surat asarak bir yere varamazsın, hiçbir şey elde edemezsin." Valla psikoloji biliminde bu yaptığım tasvip edilmeyebilir ama, acayip işe yaradı. Gülse Birsel'in facebookta dönen bir yazısından yola çıktığımı da belirtmeliyim. O da zamanında 10 gün kadar emo takıldıktan sonra annesinin parpılamasının etkisi ile bu bunalımdan kurtulmuş. Eh, bizzat Deniz Baran üstünde denedim ve başarılı oldum. Demek ki ara sıra denemek gerekiyormuş eski anne yöntemlerini! Bugün Deniz Baran gayet sevimli, çişini kakasını kendi hatırlayarak lazımlığına yapıyor. Suratı asık değil. Vara yoğa ağlamıyor. Gelip sarılıyor, kendi kendine oyun kuruyor, acıktım deyip benden yemek talep ediyor. Bundan iyisi can sağlığı! Mutluyum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder