Sayfalar

3 Ağustos 2012 Cuma

Bir Tatil Değerlendirmesi

Bu tatilde otelin en pisi bizdik! Utanarak yazıyorum, kesinlikle öyleydik!

İlk gün Barış'ın bezi çocuk havuzuna soktuğum sırada patladı ve içindeki partiküller havuza dağıldı. Elimle biraz toplamaya çalıştım ama pek de başarılı olamadım!

Deniz havuza fanta döktü.

Deniz sahilde kumlara kaka yaptı! Önce yüzünü ekşiterek yüzüme baktı, dişlerini sıktı, ellerini yumruk yaptı, bu esnada mayosundan aşağı kahverengi bir kütle düştü! Aa taş diyerek kakasını avuçladığını yazsam mı yazmasam mı bilemedim! Unutmak istiyorummmmm! Oyyyy  devam edemeyeceğiiimm! Neyse ki kova takımının küreği vardı, naaşın üstünü kumla kapladıktan sonra ayak değmeyeceğini ümit ettiğim bir duvar dibinde çukur kazıp naaşı gömdüm! Bu esnada kocam yanımda yoktu, Barış da arabasında uyanıktı. Yani kakayı tuvalete götürme imkanım yoktu, zira Barış'ı yalnız bırakamazdım! Çok geçmeden kocam geldi, Deniz'i tuvalete götürdü ve gerekli temizliğini yaptı!

Deniz çocuk havuzuna işedi! Tuvalet eğitimi evde son derece başarılı olmuştu, ancak bu tatilde çuvalladık resmen! Çocuk her yeri su ve kum görüyor, yapa yapa geziyor!

Deniz havuzun kenarına kaka yaptı! Oy oy oyy başıma gelenler! Ben Barış'la ilgileniyordum, o da babasını yanına çağırdı, bak babacığım bu benim kakam diyerek babası ile kakasını tanıştırdı! Tüm temizlik ve cenazeyi defin işlemleri ile kocam ilgilendi! Barış'la ilgilendiğimi belirtmiştim!

Barış yemek esnasında kustu, yerler kusmuk oldu!

Bu arada tatilcilerden birinin kızı Melisa'nın da havuza çiş yaptığından ciddi ciddi şüphelendim ama tencere dibin kara seninki benden kara hesabı, bir şey demeye yüzüm tutmadı! (ha bi de tutsaydı!)

Ben dün akşam hastalandım, bütün etlerim didik didik olmuş gibi ağrıdı! Bademciklerim şişti. Erkenden yattım. Allah'tan yanımızda antibiyotik vardı da dün gece içmeye başladım, beni toparladı epeyce. İşte tedbirli olmanın faydaları!

Kocamın bir kulağı tamamen, diğer kulağı kısmen tıkandı! Su kaçmış kulağına. Kulağı rahatsız onun, doktora gitmişti, damla vermişti doktor. Damlayı bir iki kere dışında kullanmadı. Kulağı da iyileşmedi. Ben de kızdım ona! Bir aile babası olarak sağlığına dikkat etmesi gerekmez mi! Şimdi uzun süre tıkalı kulakla gezer muhtemelen. Zira vaktim yok gidemedim doktora bahanesi her zaman cebindedir.

Valla iki çocukla anca bu kadar hak edebildim ben tatili! Şimdi ikisi de uyuyor, ben de takılıyorum işte!

Bu akşam tatilin son akşamı, doydum mu, evet! Güzel geçti tatilimiz (ha haaa! bunca şeye rağmen bunu diyorum yaa, mümkün olsa da alnımdan öpebilsem kendimi!) Biz memnunuz da bizden memnun oldular mı muamma!. Yani iki çocukla çok bir beklentim de yoktu zaten, biraz eğlence, biraz deniz, kum, havuz... Benim tatil anlayışımda yemek yapmak yok! Temizlik yapmak yok! Sofra hazırlamak, çamaşır bulaşık yıkamak yok! Eh beklentilerim bu tatilde karşılandı mı, tabii ki! Bundan iyisi şamda kayısı! Buradan sevgili kocama çoook çoook teşekkür ediyorum. Bir sonraki tatile kadar tatil serüvenimiz sona erdi! Mutluyum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder