Sayfalar

23 Ağustos 2012 Perşembe

Gelişmeler, Kıskançlık ve İlk Küfürler

Gelişme kısmını önce yazayım: Barış Çağan kendi kendine oturmaya başladı! Birkaç fotoğrafını çektim ama malum sebepten ekleyemiyorum! Çok sevimli oluyor. Oturduğu andaki yüz ifadesi görülmeye değer! Yaklaşık bir haftadır çalışmalar yapıyordu, bugün başardı!

Kıskançlık kısmı şöyle: Barış oturmayı başarınca, tabii ilgi onun üzerinde yoğunlaştı. Alkış, kıyamet, öpücükler... Deniz Baran da kah babasına kah bana tosladı, itekledi bizi, kardeşini ezdi az biraz, avkaladı. Sonra babası Deniz'i hoppidik yaptı da biraz neşesi yerine geldi. Kardeş kıskançlığını görmezden gelmeyin, bu duyguyu kabul edin, kıskançlık normal bir duygudur, eğer yatağını ıslatma, gelişim aşamasında geriye dönüşler göstermesi gibi durumlar varsa uzmana danışın diyorlar. Öyle bir durum yok çok şükür. Arada olur böyle küçük kıskançlıklar.

Küfüre gelirsek: Deniz Baran küfür ediyor! Olay şöyle gelişti: Geçen gün parka gittik. Hem yürüyüş yaptık (gidiş dönüş 8 km), hem de Deniz Baran oynadı ve eğlendi. Parkta bir kadın ve bir aile, çocuğunuzu salıncaktan indirmiyorsunuz, sıra bekliyoruz yarım saattir diye ağız dalaşına girdiler. Ailenin yaşlı kadını, karşı tarafa ağza alınmayacak küfürler etti. Deniz Baran hayretle tartışmaları izledi ve bildiği küfürleri sıralayarak tartışmaya ortak olmaya çalıştı. "Fenerbahçe ee, pis, kaka!" Fanatik Beşiktaşlı adamın oğlunun ilk küfürleri budur! Yapma etme dedim ama, kendimi alamadım güldüm. Aslında Deniz Baran daha önce de git burdan sözünü küfür mahiyetinde kullanıyordu ama geçen akşamki çok komik gelişti. Söz veriyorum bir dahaki kötü sözünde gülmeyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder