Sayfalar

17 Ağustos 2012 Cuma

Korkulu Rüyalar

Deniz Baran rüyalarında korku ile tanıştı. Bir süredir korkulu rüya görüyordu zaten ama bu rüyaları artık daha net anlatabiliyor. Son gördüğü ve hemen her gün anlattığı rüyası şöyle:

Bir sürü cüceler görüyor oğlum. Bu cücelerden biri, oğlumun gözüne sabun sürmüş (bir gün banyoda oğlum yapma dememe rağmen sabunla oynamış ve tüm uyarılarımı dinlemeyip sabunlu elleri ile gözünü kaşımıştı. sonuç malum!) biri de oğlumun boğazını yemiş (Tanrım bu ne vahşet! harbi ben bile korktum yani) Cüce müce derken benim aklıma üç harflilerin oğlumu korkuttuğu geldi ve arkadaşım Lütfiye'den almış olduğum bir duayı babası güzel yazısı ile kağıda yazdı, ben de onu yastığının altına koydum. Birkaç gündür yatağında yatmayı reddediyor ve yanımızda yatıyordu Deniz Baran. Bugün öğle uykusunu kendi yatağında uyudu, bir ara ıh ıh falan dedi, ben burdayım dedim, baktı bana ve uykusuna devam etti.

Babası, o korkmasın diye benim rüyalara girme makinem var, gireceğim rüyana ve o cüceleri yok edeceğim dedi. Şimdi hergün rüya makinesi nerde diye soruyor, babası da tamirde diyor. Bakalım bir oyuncak bulalım da bu rüya makinesidir diyelim. Başka türlü bu sorunu aşamayacakmışız gibi görünüyor. Baba olmak da zor iş vesselam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder