Sayfalar

20 Ağustos 2012 Pazartesi

Kış Öncesi Sendromu

Kışı sevmem. Üşümeyi, kat kat giyinmeyi, çoluk çocuk hasta olmayı hiiiiççç istemem. Ama geliyoorrr... Şu Ağustos ortasında İzmir'deki hava sıcaklığı yarın en yüksek 33 derece olacakmış. Akşamları artık epey serin oluyor.

Aslında kışla en büyük sorunum, eve tıkılıp kalmak, kocamın yoğun iş temposuna girip eve geç  gelmesi ve benim iki oğlumla günün büyük bölümünde evde başbaşa kalmam... Çocukların ve evin tüm sorumluluğunun omuzlarımda olması, deşarj olup tazelenmem için imkan bulamamak... Kış demek can sıkıntısı demek. Kocam benim en yakın arkadaşım,  can yoldaşım. Ondan uzak kalma düşüncesi canımı sıkıyor.

Ya ben daha yaza doymadım kiii.... Haftaya kocam bir küçük tatile daha götürecek bizi. İnşallah ısınır hava!

Bu sefer rotamız Marmaris. Marmaris'e daha önce hiç gitmedim. Heyecanlıyım. ay ben çok seviyorum denizi! Bir de kocamla yolculuk etmeyi seviyorum ben! Arkada veletler uyusun, çocuk koltuklarında Allah'ın izniyle güvende olsunlar, ben de kocamla başbaşa sohbet edeyim! Kocam hakkında çok şey yazabilirim, çok şey anlatabilirim. Ama nazardan korkarım. Maşallah diyip konuyu kapatıyorum.

Bir türlü önceki tatilimin fotoğraflarını ekleyemedim, malum bilgisayarıma Deniz Baran su kaçırdı! Umarım tüm tatil fotoğraflarını ekleyebilirim. 

1 yorum:

  1. Not: 24.08.2012 Cuma günü itibariyle Meteorolojinin sitesinden (www.mgm.gov.tr/tahmin/il-ve-ilceler.aspx?m=MARMARIS#sfB) ,marmarisin 5 günlük hava durumu tahminini öğrendim, havalar ısınıyor! Tatile gieceğimiz çarşamba günü 37 derece olacakmış! Yuppiiiii

    YanıtlaSil