Sayfalar

7 Ağustos 2012 Salı

Barış Çağan'dan Önceki Bir Günüm...

Sabah kalkarım, işe giderim. Akşamüstü olunca kimse beni tutamaz, eve koşarım. Oğluşumla oynarım, yemek saati, yemekleri ısıtırım. Yenir içilir hoş geçilir. Yemek sonrası, oyun zamanı. Gece 22.30, oğluşumun yatma zamanı. Babası onu uyutur, ben mutfağa geçerim. Biberonları yıkarım, bulaşıkları makineye dizerim, varsa yıkanmış çamaşırım asarım, kirlileri makineye atarım, temizleri katlarım, yemek yaparım, çorba mutlaka olmalı. Sebze yapsam kocam yemez, et yapsam her gün et yenmez. Hamur işi yapsam kilo yapar. Tabii oğluşumun da her yemeğin tadına alışması lazım, o zaten iştahsız, ne yapsam da yese, benim de içime sinse! Dengeyi tutturmak zor.

Yorgunluktan uyku tutmaz çoğu zaman. Bu döngü her gün böyle sürer gider.

Hafta sonu dışarı çıkamam, oğluşum üşür diye korkarım. Tiyatroya, sinemaya gidemem. Arkadaşlarla dışarda buluşulmaz, soğuk! Mümkün olur da vakit bulup ayarlarsam, belki ayda bir, belki 2-3 ayda bir ev gezmelerine gideriz ailecek.

Haftasonları ev işi yapmaya kalksam, oğluşumdan ayrı kalırım, ağlar, beni özler, ben de onu özlerim, zaten hafta içi görüşme saatlerimiz kısıtlı. İş yapmasam ev kısa zamanda savaş alanına dönebilir. İşe gitmesem mesleğimi unuturum yıllar gelir geçer, pişman olurum. İşe gitsem oğluşumdan ayrı kaldığım için pişman olurum. Her durumda yürekte bir sızı... Hiçbir şeye yetemem, her şey yarım kalır. Çığlık atasım gelir bazen.

Ne kadar yorgun olsam, ne kadar kendimi parçalasam da, tek bir şeyden asla pişman olmam, iyi ki evlenmişim iyi ki Deniz'imi doğurmuşum. Hayat onunla anlamlı, onunla güzel. Deniz Baran'ım her şeye değer! Eskiden, küçücük olsam, kocamın ceketinin iç cebine sığsam, ondan hiç ayrılmasam derdim. Şimdi, kocaman bir kartal olsam, kanatlarımın altına alsam oğlumu, onu her kötülükten korusam diyorum. Annelik güçlü, sabırlı, şefkatli, merhametli olmak demek. Annelik, bu dünyada bir kadına verilen en büyük hediye. Bana dünyanın en tatlı oğlunu nasip ettiği için Allah'ıma şükürler olsun. Allah isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin!


31.01.2011 - facebook - notlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder