Sayfalar

2 Ağustos 2012 Perşembe

Tatil Devam

Gündüzler epey yorucu. Deniz Baran eğlencenin dibine vuruyor. Annecim her zaman gelelim buraya diyor. Keşke her gün tatil olsa :))) Bu akşam dans gösterisi vardı. İlgiyle izledi oğluşum. Barış Çağan da yoruluyor kıyamam. Bu akşam kendiliğinden kucakta uyudu.

Bizim tatilimiz, çocukların uyumasıyla başlıyor.

Epey sivrisinek var. İyi ki sinek kovucu tablet getirmişim, geceleri saldırıya geçiyorlar.

Arora Otel 'de kalıyoruz. Otel biraz tepede. Kuşadası Yavansu Mevkiinde. İki çocuk ve eşyalarla merdiven inmek oldukça zor oluyor. Kıyamam yükün ağırını kocam taşıyor. Deniz çok yosunlu. Harbi yosunlu ama! Kimi yerde orman gibi yosun kaplı,, kimi yerde de kum var zeminde. Plajı kum. Küçük ama yeterli. Ara sıra burnumuza lağım kokusu geliyor maalesef! Otelde İranlı kafile var. Geneli erkek. Ben bir sıkıntı hissetmedim ama çevresine rahatsızlık veren birkaç abaza varmış içlerinde, görenlerin yalancısıyım. Odamız güzel geniş. Çocuklar için park yatak istemiştik, yenisini almışlar koymuşlar. Odamız tam köşe. Hem havuz hem deniz manzarası var. Gece oğlanlar yatınca manzara eşliğinde balkonda nescafelerimizi yudumluyoruz. Keyfim yerinde valla. Tatil bu, tadını çıkarıyorum. Oğullarım eğlendikçe, ben daha mutlu oluyorum.
Odamız tam köşeydi, hem havuz hem deniz manzarası vardı








Oğlanların ikisinin de simitleri var. Öğleden sonra saat 3-4 suları denize iniyoruz. Koyuyoruz simitlere oğlanları, giriyoruz denize. Oooooohhh keyifler keka! Sabahtan da havuzda oluyoruz. Havuz kenarına şemsiye koyuyorum, hem gölgede oluyorlar en tehlikeli saatlerde, hem de eğleniyorlar. Bugün Barış Çağan denizde uyudu. Canıımmm yaaa, çok yoruluyor aşkitom. Deniz Baran da gündüz odaya babası ile bişey almaya çıkmışlardı, demiş ben yatacam uykum geldi. Babası havuza inmeye zor ikna etmiş. Aşk böceğim kıyamam ona beeennn.

Deniz Baran eğlencenin dibine vuruyor, bütün gün oyun oynuyor





Barış Çağan deniz sefası sonrası sahilde uyuyor.
Geldiğimiz gün, zaten sıkıntıdan burnumdan soluyordum, havuza inmek ister misin dedim Deniz Baran'ıma, isterim dedi, balkondan baktı aşağı, anneeee balkondan beni havuza mı atacaksın diye sordu. Bütün sıkıntım dağıldı, kahkaha attım, yok olur mu öyle şey, aşağı ineceğiz annecim dedim.

Tatil hiç bitmesiiinnnnn!

İşte böyleeeee.. Devamını daha sonra yazarımm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder