Sayfalar

14 Eylül 2012 Cuma

Barış'ın Gelişimi

Kuzum benim artık şaklabanlıklar yapabiliyor!

Barış hadi alkış, alkış diyoruz, alkış yapmaya başlıyor!
Koltuklara asılıp iki ayağı üstünde durabiliyor. Bunu da bir haftadır yavaş yavaş gerçekleştirdi. Şu an koltuğa tutunarak ayağa kalktı ve bana baktı. Karşılıklı gülümsedik, koltuğa eliyle vurup pat pat yapıyor. Aferin dedim, daha çok güldü. Kontrollü bir şekilde kendini yere bıraktı, düşmeden oturmayı başardı! Tekrar tekrar oturma meselesini çalıştı, şimdi de adım atmaya uğraşıyor.



Oğluşum! Cankuşum!

Sabahın köründe uyandırdın beni. Oysa gece oldukça geç yatmıştım, oldu mu ama şimdi yaaa!

Dün gece kocamla Deniz'im top oynadılar, Barış'ım da oturduğu yerden onları ilgiyle izledi ve alkış yaparak, kollarını çırparak oyuna ortak olmak istedi. Babası ona da İkea'nın şu yumuşak toplarından var ya, onlardan attı, oyuna dahil etti onu da. Ev curcunaa...

Mutluluk budur!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder