Sayfalar

14 Eylül 2012 Cuma

Benden Bu Kadar

Eylül ayı, haftasonlarımın bana ait olduğu son ay taa ki gelecek yaza kadar.

Bugün sabah Karataş Hastanesi maceramız, sonrasında kütüphane ziyaretimizin ardından eve geldik, biraz ev işi ıvır zıvır derken, yeni dönem ders seçmelerim için randevulaştığım üzere yarı zamanlı çalıştığım dershaneye gittim.

Dershanenin müdürü, hafta içi de gelmemi istedi, gelemem, oğullarımla ilgileniyorum dedim. Hafta içi çalışabilecek olsam, eşim istiyor büroya dönmemi ama dönemiyorum ki dedim.

Hafta sonu açıköğretim için hangi dersleri verebileceğimi sordu, 4-5 dersi saydım. Adalet Yüksek Okulu'nun derslerinden vermek istedi, kabul edemedim, zira ders çalışamam ama ikinci dönem olabilir, şimdi yetiştiremem, oğullarım zamanımı çok alıyor dedim.

Öğrenciler için özet çıkarmamı istedi, kabul edemedim. Benim zaten Hukuka Giriş kitabımın olduğunu, tekrar aynı şeyi yapamayacağımı, zamanımın olmadığını, yaptığım işe çok emek harcadığımı, söz verip yerine getiremezsem utanmak istemediğimi söyledim, oğullarımdan başka bu tür işlere zamanımın kalmadığını tekrar belirttim!

Hoş bir görüşme olduğunu söyleyemem. Siz kendi açınızdan haklısınız, ama benim durumum budur dedim!

Kabul ettiler, tabii bu koşullarda kaç ders verirler, nasıl olur bilemiyorum.

Ne yapalım, benden bu kadar!

Geçen gün Buyrun Paylaşalım'ı izledim, Aret Vartanyan dedi ki, her şeyi birden yapamazsınız, böyle bir lüksünüz yok! Payıma düşeni aldım. Önceliklerimi belirledim:

- İyi bir anne olmak istiyorum, çok araştırıyorum, içgüdülerime güveniyorum, oğullarımı seviyor, onlara zaman ayırıyorum, onlarla ilgileniyorum.
- İyi bir eş olmak istiyorum, eşimle ilgileniyorum, kendime bakıyorum.
- Kendime özen göstermek istiyorum. Bunun için spor yapıyorum, kitap okuyorum, mutlu hissediyorum kendimi!
- Blog tutuyorum, yazmak epey zamanımı alıyor geceleri, bundan keyif alıyorum.

Avukatlık mı? Zaman kamadı! en azından şimdilik!

Öğretmenlik mi? Sadece yarı zamanlı! Tam zamanlı çalışma imkanım olsa, avukatlığı seçerdim, en azından kocama destek olurdum! Öğretmenliği de seviyorum ama tam zamanlı öğretmenlik yapmak bana göre değil, ben öncelikle bir avukatım! Mesleğimi seviyorum, başarılı olduğumu da düşünüyorum.

Şimdi mi? Biraz ondan biraz bundan, ne tam oyum ne de bu... Sadece şunu öğrendim, mükemmel diye bir şey yoktur!  Nasıl görünüyorsam oyum işte! Benden bu kadar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder