Sayfalar

14 Eylül 2012 Cuma

Deniz Baran'dan Bir Anı

Dün hastanede kan aldıkları için kuzum çok bozulmuş, dünden beri "o kıvırcık saçlı kız bana bızt yaptı. Ama neden bana iğne yaptı ki? Hiç çocuktan kan alınır mı?! olur m hiç böyle şey" diye söylenip duruyor. Ben de bıkmadan her seferinde "kanında mikrop var mı yok mu diye baktı, şükür ki yokmuş, ama haklısın, hiç çocuktan kan alınır mı yahu!" diye anlatıyorum.

Sabah beri kaka bekliyorum ama yapmıyor beyefendi. Yap da hastaneye yetiştireyim dedim, kıymete bindi :)

Güncelleme : Deniz Baran kaka yaptı, tahlile götürdüm, temiz! Çok şükür! Bu meseleyi artık kafamdan atabilir miyim dedim doktorumuza, atabilirsin dedi. İlaçlarını bitireyim mi dedim, bitir dedi. Kurt için bir doz ilaç kullanmıştım, kurt düşmedi ama kimi zaman düşmeyebilirmiş de, tekrarını yapmak gerekliymiş. Yarın sabah tekrar edeceğim.

Bu mesele burada kapanmıştır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder