Sayfalar

12 Eylül 2012 Çarşamba

Günlük Yaşam

Bugün Deniz Baran, anneannesiyle birlikte sulu boya çalışması yaptı. Fırçayı kullanmayı epey beceriyor. Aslında kullanmayı becermekten ziyade, öğrenme süreci, kendi kendine uğraşması, pembe ile maviyi karıştırıp açık moru keşfetmesi, şaşırması, görülmeye değerdi!

Bu gece dayımın kızı evlendi, ben de kuaföre gittim bu nedenle akşamüzeri. istedim ki Deniz uyurken anneme bırakıvereyim oğluşlarımı, ben de rahatıma bakayım, ama ne mümkün! Her zaman 3,5 saat uyuyan Deniz, bugün uyumadı ve benimle kuaföre geldi. Kremler, ortam, kadınlar, saçımın yapılış süreci son derece ilgisini çekti. Tam sıkılmaya başlamıştı ki işim bitti eve geldik.

Gündüzleri genelde yemek yapmak, ortalığı toplamak, Deniz Baran'la faaliyet yapmak, Barış Çağan'la küçük faaliyetçikler yapmak (öpme okşama, gıdıklama, konuşma, dokunma, yeni şeyler keşfetmeye teşvik için salonun farklı yerlerine ilgisini çekecek oyuncaklar bırakmak gibi - biraz kendimi geliştireyim, bunlardan da ayrıntılı söz edeceğim-), sofra kurmak, kaldırmak, çamaşır yıkamak, katlamak, yerleştirmek, oğluşları beslemek vs ile geçiyor; geceleri pilates yapmak, blog yazmak ile geçiyor. Uykularım az, sabah erken saatlerde gün başlıyor.

Yaşamım yorucu, ama mutluyum!

Bana bu hayatı verdiği için Rabbime şükürler olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder