Sayfalar

9 Eylül 2012 Pazar

Güzel Bir Gün

Sabah her zamanki gibi Barış'ım erken kalktı, Deniz'imi de uyandırdı. bir cumartesi sabahı 7'de kalkmak oldukça sinir bozucu. Zaten gece boyuna Barış beni doğru dürüst uyutmuyor, sık sık kalkıyor! Ben Deniz'le salonda kaldım, kocam da Barış'la yatakodasında. Deniz çizgi film izledi, uyumama izin verdi sağolsun! Kocam da Barış'ı uyutmuş kahvaltı mamasından sonra. O da vurmuş kafayı yatmış. Apartman temizliğini yapan hanım sabah 10 suları kapıyı çalmasaydı, daha uyurduk herhalde! Rüyaaaa gibiii harikaydı sabah uykusu!

Ivır zıvır ev hali, kahvaltı hazırlama, toparlama, derken öğle vakti iki suları dışarı çıktık. Özdilek'e gidip arabayı park ettik, oğlanları pusetlerine koyup yürüdük. Eve gelip adımsayarımıza baktığımızda, toplam 7 km yürüdüğümüzü gördük! Şimdi pilates yapacaktım ama ayak bilekleri ağrıdığı için vazgeçtim!

Özdilekten bana spor ayakkabılar aldık! Eeee o kadar yürüyüş yapıyorum, eskittim ayakkabılarımı.

Yarın yine yürüyeceğiz kısmetse.

Kocamla karar verdik, artık sonbaharda akşam yürüyüşleri yapamayacağız hava muhalefeti nedeniyle ama en azından kış gelene kadar haftasonları gündüz yürüyeceğiz.

Hayat güzel! Yürüdüğüm zaman salgıladığım endorfin hormonu yüzümde gülücükler açtırıyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder