Sayfalar

24 Eylül 2012 Pazartesi

İlk Sinema Tecrübesi : Cesur - 22.09.2012

İlk kez sinemada bir film izlediğimde, 16 - 17 yaşlarındaydım. Ablamla gitmiştik. Jim Carrey'nin bir filmiydi ve midem bulanmıştı, o zamandan beri pek hoşlanmam Jim Carrey'den. Hey gidi günler hey... Büyüdüm, evlendim, çocuklarım oldu ve ben oğluşumu sinemaya götürdüm!

Deniz Baran'ımın ilk sinema filmi Cesur. 90 dakikalık harika bir animasyon. Hele kahramanın saçları.. Tek kelime ile mükemmel! Hem de Balçova Kipa Cinemaximum'da 3 boyutlu izledik. Tarih 22.09.2012, seans 17:30. Film harikaydı, çok beğendik.

Biletimizi alıp doğru patlamış mısır ve gazoz aldım ona. Her şey tam tekmil olsun istedim. Gözlüklerimizi kiraladık, yerimize geçtik. Salonu ilginç buldu, duvara dokunmak istedi, koş dedim git bir bak. Koşa koşa bir gidişi vardı, keyifle izledim. Işıklar söndü, yanıma oturdu, taktık gözlükleri. Film öncesinde reklamlar vardı epeyce. Biraz hayal kırıklığına uğradı. Kulağına eğildim, her sinema filmi öncesinde reklamlar olur, film birazdan başlayacak dedim. Tamam dedi. Sürekli konuştu "anne film birazdan başlayacak, bu sadece reklam, az sonra bitecek, burası sinema ve sessiz olmalıyız değil mi?" "evet annecim haklısın" bu diyalog sürekli başa sarıp yineledi. Kısa bir çizgi film gösterdiler, bitti. Film bitti mi çıkıyor muyuz diye sordu, hayır dedim daha başlamadı. Birazdan başlayacak. Bir çizgi film reklamından korktu, bir elim onun bacaklarına sarılıydı, bacaklarının kasıldığını hissettim. "Bizim çizgi filmimiz bu değil, bizimki birazdan başlayacak bu sadece reklam" dedim. "Hiç korkmadım, bu sadece reklam" dedi. Yükseltici koydum koltuğuna, sert ve kaygan geldi, sevmedi. Film başladı, bir süre sonra kucağıma geldi, sarmaş dolaş film izledik. Arada patlamış mısır ve gazozunu verdim. Gözlüklerini bir taktı bir çıkardı, bir taktı bir çıkardı... Aradaki farkı keşfetti. Film bitince aklında ne kaldı ne kadar kaldı muamma ama anne oğul ilk kez sinemaya gittiğimiz için acayip keyiflendim, mutlu oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder