Sayfalar

13 Eylül 2012 Perşembe

Karın Ağrısı - Son Gelişmeler

Dün geceki kalp çarpıntısından sonra sabah ilk iş doktorumuzu aradım ve kaptığım gibi Deniz Baran'ı, Karataş Hastanesi'nin yolunu tuttum.

Önce kan aldırdık! Biraz ağlamalı bir süreçti, ama çabuk atlattık. Kan tahlilinin sonucunu beklerken film çekildi. Duyarlı kapılardan bile çocuklarımı geçirmeyen ben, röntgen ışınlarına maruz bıraktım oğlumu! Ama mecburdum! Bu arada doktorumuzun söylediğine göre, senede 4 kereye kadar röntgen çektirebilirmişiz, fazlası sakıncalı olabilirmiş! Gaita testi için kap verdiler ama yaptıramadım, saatlerce kaka bekleyecek durumum yoktu! Eve gelince yapar, bir koşu götürürüm dedim ama, gecenin ilerleyen saatlerine kadar kaka yapmadı, bakalım sabah yaparsa doğru hastaneye yetiştireceğim. Yarım saat içinde götürürsek, sorun olmazmış.

Sonuçlara gelirsek;
Film temiz ! Çok şükür yabancı bir cisme rastlanmadı!
Kan tahlili temiz! Karın ağrısına sebep olabilecek herhangi bir sağlık sorunu çok şükür yok!
Kakasına baktıramadım, İnşallah o da temiz çıkar!

Eeeee?! Karın ağrısının sebebi, daha önce de şüphelendiğim üzere kardeş kıskançlığı mı? Umarım öyledir, doktorumuz da bu şekilde düşünüyor ama ben yine de bir anne olarak tüm tahlilleri yaptıracağım.

Bu arada tenya, kurt olabilir diye doktorumuzun verdiği ilaçları da kullanıyorum.

Deniz Baran'ın karın ağrısına eşlik eden bir ateşi, yorgunluğu, halsizliği, içe kapanması, hareketlerinde azalma vs yok çok şükür!

Gelecekteki Deniz Baran'a sesleniyorum : Annecim, seni seviyorum, seninle ilgileniyorum, daha fazla ilgilenmeme mi ihtiyacın var? Bunun için mi karnına ağrılar giriyor? Gerçekten ağrıdığını düşünüyorum ama sebebinin fizyolojik bir sorundan kaynaklanmadığına inanıyorum. İnşallah bu sorunu çözebiliriz seni de kardeşini de incitmeden, üzmeden. Öptüm seni aşk böceğim!

1 yorum:

  1. Not : Karın ağrısı ile seyreden bir takım genetik hastalıklar varsa da, eşimin veya benim ailemizde bu genetik rahatsızlığı taşıyan uzak / yakın bildiğimiz kimse yok. Ayrıca bu tarz genetik hastalıkların seyir sürecini de araştırdım, Deniz'imde bu belirtilerden hiçbiri yok çok şükür. O nedenle genetik tarama yaptırmaya gerek duymuyorum.

    YanıtlaSil