Sayfalar

29 Eylül 2012 Cumartesi

Mama

Bu sabah Barış Çağan acıkmış, içerde mızıldanıyordu. Ben de mutfakta kahvaltı hazırlıyordum. Sofra bezini masaya sermek için içeri girdim. Beni görünce mızıldanarak yanıma geldi veeeee mama dedi. duydun mu aşkım dedim kocama duydum duydum dedi. Ben mutfağa yöneldim hemen sofrayı kurayım diye, hem bakalım peşimden gelecek mi dedim. Düşündüğüm gibi oldu ve mama diyerek mızıldanıp peşimden geldi tekrar.

Bebekler mamamamama bababababa diye mırıldanır ya, bu öyle değil! resmen açık ve net mama dedi ve benim peşimden geldi!

8. ayı dolmadan konuşmaya başlamış oldu Barış Çağan'ım. Geçen gün de açık ve net baba demişti. Hadi be oğluşum, anne ve abi de gelsin en kısa zamanda. (Deniz Baran, neden baba diyor da abi demiyor diye sordu, kıyamam ona)

Mutluluktan gözlerim doluyor.

Allah'ım ne kadar çabuk büyüyorlar böyle!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder