Sayfalar

21 Eylül 2012 Cuma

Parmak Boyası Denemesi I


Granül Sabunlu Parmak Boyası:
Ne Gerekli?
Yapılacak işe ve çocuk sayısına uygun miktarda toz granül sabun,
Bir  miktar soğuk su
Toz boya

Nasıl Yapılır?
Sabun az bir miktar suyla diş macunu kıvamına gelene kadar karıştırılır.Toz boya eklenir ve pürüzsüz olana kadar karıştırılır.Boyalar hava almayan kaplarda muhafaza edilmelidir.
 Kaynak:Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Okulöncesi Öğretmenliği 4.sınıf Okulöncesi Eğitimde Araç Geliştirme dersi kitabı

Denedim, kıvamını beğenmedim, ama yapım aşamasında oğluşumla birlikte çalıştık ve çok hoşumuza gitti taa ki en sona kadar. Parmak boyasını yaparken toz gıda boyası kullandım. Gıda boyalarını aktardan aldım. Bir miktar arttı ve onları da yarına sakladım. Parmak boyasını yaptık, her şeyi kaldırdım, ortalığı sildim. En son sarı gıda boyasını masada unutmuşum. Ver onu hayır dememe kalmadı, Deniz Baran efendi ortalığa saçaladı. Kızdım ama çok söylenmedim gene de. Özür diledi, sarıldık öpüştük. Eeeee, bunu göze almak gerek, ne de olsa söz konusu kişi Afacan Deniz. 

Fotoğraf ekleyemiyorum çünkü kocam fotoğraf makinesinin kartını çıkarmış! Cep telefonumla çektim birkaç poz, onları ekleyebilirim belki bilemiyorum. Böyle bir iş yaparken yarım kalıyor ya, acayip gıcık oluyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder