Sayfalar

15 Eylül 2012 Cumartesi

Sulu Boya Faaliyeti

Efendim oğluşum günlerdir sulu boya yapmak için adeta yalvardı. Sulu boya yapmak istediğini ilk söylediği an, üstüne düşmedim, hemen yerine getirmedim isteğini. İstediği pek çok şeyi anında yerine getiriyoruz zaten ve bu durum bir süre sonra doyumsuzluğa yol açabiliyor. O nedenle bazı şeyleri elde etmesini bilerek güçleştiriyoruz ki sonuçta el ettiğinde yaşadığı haz tavan yapıyor. Bu sulu boya meselesi de bunun gibi bir durumdu.

Sonuçta birlikte duyusal havuz yapmak için şeffaf plastık saklama kabı almaya gittiğimiz sırada, sulu boya da aldık ve eve döndüğümüzde önce duyusal havuzu yapıp inceledik, sonrasında da defterimizi açıp sulu boya çalışması yaptık.




Önce suya batırıyoruuuzzz
Sonra suyunu süzüyoruuuzzzz
Sonra fırçamızın her tarafını istediğimiz renk boyaya bıtırıyoruz ama yavaş, çok bastırmaya gerek yok, yumuşak yumuşak, her tarafını bulayalıııımmm! Sonra da istediğin gibi sür defterine bakalıımm. Hadi şimdi yıkayalım fırçamızı, tekrar süzeliimmm.....

Bu şekilde pek çok tekrar yaptık birlikte. Sonra bir baktım, güzel güzel hak etmeye başladı fırçasını boya ile doldurmayı! Birkaç sayfa defter boyadıktan sonra, sümüklü böcekleri boyamaya geçtik. İki sümüklü böceği ben boyadım karşısında, üçünü de Deniz'im boyadı. Bir de kara servi kozalağı boyadı.




Boya yaparken her iki elini de kullanmayı öğrendi, bir eliyle tuttu, diğeri ile boyasını yaptı. Avayip keyif aldı!Ben de çok mutlu oldum. Vaktimizi verimli değerlendirince, mutlu oluyorum haliyle!

İşimiz bitince ellerimizin hali :))





Heves etti, bacaklarını da boyadı, sonrasında banyoya cuuupp!

Akşam kocama duyusal havuzumuzu gösterdik, bir de misafirimiz vardı! Oğluşum erken senin için dedim ama o da merakla ortamı kolaçan etti!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder