Sayfalar

20 Ekim 2012 Cumartesi

Aktivite Kutusu

Efendim fikir barisingunlugu'nden. Tabii benimki o kadar iyi bir şey olmadı ama ilk sefer için iş görür nitelikte oldu aktivite kutum.

Malzemeler  :Tüylü teller, renkli ponponlar (Özdilek'ten aldım), boyalı makarnalar, bir adet Barış'ın biten bisküvi kutusu ve yumurta kabı. Makarnamız, kendi çalışmamız.

Uzatmayalım, aldım elime tornavida, tüylü tellerin ve ponponların geçebileceği delikler açtım kutuya. bir teli ben geçirdim, önce uflaya puflaya bizim oğlan geçirdi, baktı hak edebiliyor, devam etti Deniz kuzusu.







Sonra bir tabağa da makarnaları koydum. Bunları renklerine göre ayırıcam ben dedim ve bir iki yumurta kabına koymaya başladım. O da dedi ben de koyucam, tamam dedim. İş verdi bana, sen turuncuları koy, ben de mavileri.. Morları ayıklıycam ben, sen başka al falan filan. Verdiği işleri kabul ettim, çalıştık ettik.





Sonra da makarnaları tüylü tellere dizdik.







Peki Barış kuzusu ne yaptı bu esnada? Tabii ki maçak (kediye maçak derler bizde) gibi dolandı etrafımızda. Ben de bir tüylü tel verdim eline, salladı durdu, pek hoşlandı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder