Sayfalar

24 Ekim 2012 Çarşamba

Doktor Kontrolü

Barış'ımı geçen hafta Aile Hekimine rutin kontrole götürmüştüm. 3 aydır götürmüyordum. 1 cm uzamış dediler. Biraz üzüldüm. Yani 3 ayda 1 cm uzaması moral bozucu. Aslında böyle şeylere takılmamak gerekir ama elimde değil, ben böyleyim.

Bugün Karataş Hastanesi'ne götürdüm. Doktorumuz Mustafa Okçay ayrılmış, Dr. Baskın Kocabaş görev yapmaya başlamış. Bugün Baskın bey ölçtü, tam 5 cm daha uzun ölçtü. Dedim nasıl olur! Çok sevindim, teşekkür ettim. Bakamadım oğluma diye düşünmüştüm dedim.

Barış'ım babasından azıcık etkilenmiş sanırım. Boğazında biraz kırmızılık gördü doktor. İlaç vermedi, deniz kenarına götürün bol bol temiz hava alsın dedi. Tamam dedim. Ateşlenirse haberleşelim dedi. Olur dedim. Güzel muayene etti. Memnun kaldım.

Barış'ımda ara sıra göz kayması gördüğümü söyledim.(babası ve anneannesi yok diyor ama anneler anlar, daha fazla idi kayma, büyüdükçe azaldı, şimdi ara sıra fark ediyorum artık) 1,5 yaşa kadar normaldir, daha sonra devam ederse biz sizi göz doktoruna yönlendiririz dedi. Deniz Baran'ımda da göz kayması olurdu ama 1 yaşında kendiliğinden düzelmişti. Bunu bildiğim halde doktora yeniden sormak istedim ve bildiğim cevabı almak hoşuma gitti.

Önümüzdeki ay tekrar götüreceğim nasipse. Şu nodül işini de bir atlatsak... Az kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder