Sayfalar

4 Ekim 2012 Perşembe

Ev İşleri

Bu hafta temizlik haftam. Ev almış başını gidiyor. Kocam hani temizlikçi çağıracaktın diye sordu. Ev bu haldeyken çağıramam ki, ben bi yoluna koyayım işleri, sonra çağırayım dedim. Baktım kendime, klasik bir Türk kadınıyım işte...

Temizliğe başlamadan önce günlük rutin işler o kadar çok zamanımı alıyor ki! Yemek yap, sofra kur kaldır, çamaşır yıka, as, kuruyanları topla, katla, yerleştir, bulaşık makinesini doldur boşalt, çocukların bakımı, yedir içir... Kalan zamanda da temizlik yap! Haliyle bütün gün hiç oturmasam da ev temizliği bitmiyor, bitemiyor.

Ne spor yapmaya zamanım ve enerjim kaldı, ne de faaliyet yapmaya...

Bu akşam Barış Çağan'a mamasını verdim, içtikten sonra bana tutunarak ağa kalktı, sarıldı ve ağzını yanağıma dayayıp puuufff yaptı. Öpmeye çalışıyor sanırım.

Deniz Baran da bulduğu yerde üstüme atladı, ayaklarımdan tutup hareket etmemi engelledi...

Özlediler beni.

Sanki ben bayılıyorum ev işlerine! Öfffff ki ne öffff!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder