Sayfalar

20 Ekim 2012 Cumartesi

Fiziksel Etkinlik: Topu Yere Çarptırarak Atma ve Tutma

Bugünkü Halk Eğitim Merkezi etkinliğimiz şöyle  :

Gelişim Alanı : Fiziksel gelişim
Hedef           : Topu yere çarptırarak atma ve tutma
Malzemeler    : Plastik bir top

Etkinliğimiz şöyle uygulanıyor: Tatlı kuzumuzla aramıza 3 büyük adım kadar mesafe koyup ayakta duruyoruz. Elimize plastik bir top alıyoruz. Yere çarptırarak topu atıyoruz ve kuzumuzun yakalamasını istiyoruz. Aynı şekilde o da topu yere çarptırarak bize atıyor. Etkinlik kuzumuz istediği sürece devam ediyor.

Benim Deniz kuzum bu etkinliği istiyor mu? Hayır. Topu yakalayabiliyor mu? Hayır. Keyif alıyor mu? Hayır. Ben de baktım olmuyor, şişlemece, topa tekme vurmaca, havaya atıp tutmaca oynattım biraz. Anne hadi bitirelim dedi, tamam kuzum dedim.

Farklı uygulamalar : Bu uygulama da babasından: Evimizde çeşitli boylardaki balonlardan birini aldı, sen kaleci ol, ben sana gol atmaya çalışayım. Sen asker ol, ben seni bombalamaya çalışayım, bakalım yakalayabilecek misin diye bir oyun kurdu kocacım. Eh malum, balon havada süzülüyor ve yakalaması topa nazaran oldukça kolay. Hal böyle olunca, Deniz kuzum balonu yakaladıkça şevke geldi ve daha da oynamak istedi. Cılkı çıkana kadar oynadı, kahkahalar havada uçuştu.

Abisi ile babasının kahkahalı oyununa sevinen Barış kuzum da oturduğu yerde tepişmeye başladı. Babası ona İkea'nın yumuşak topunu verdi. O da mıncık mıncık avkaladı topu.

Baba olmak budur!

Not: Oyunlar esnasında foto çekmedim. Deniz fotoğraf çekilmekten hoşlanmıyor, fiziksel etkinliklerden de hoşlanmıyor. Bu durumda iki sevmediği şey biraraya gelsin istemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder