Sayfalar

5 Ekim 2012 Cuma

Günlük Yaşam

Nihayet ev işlerini biraz yoluna koydum. Bugün hiç oturmadım desem yeridir.

Sabah 07:45 suları uyandım. Kocam henüz işe gitmemişti. Hemen bir kahvaltı hazırladım. (daha önce uyanıp Barış'ı emzirmiştim ama o uyanmaktan sayılmıyor artık.)

Kahvaltı hoşbeş derken annem kalktı, o da kahvaltısını etti.

Sonra Deniz Baran acıktı, ona da kahvaltı hazırladım ve yemek yapmaya geçtim.

Yemek, çorba faslı, ardından temizlik... Bir sürü can sıkıcı ayrıntı. Temizlikçi ile görüşemedim henüz. Bir komşum aracılığı ile buldum galiba ama, bakalım...

Doğalgaz tesisatı döşeteceğiz, bugün keşfe geldiler. Yarın da başka bir firma gelecek. Birinde karar kılacağız. 2 günde döşüyorlarmış. Kasım ayında apartman tesisatı da yapılacak nasipse. Bu kış iki oğlumla tek bir odada tıkılıp kalmayacağız İnşallah. Ya çok zor oluyor öyle!

Kocam işte, henüz gelmedi. Oğullarımı uyuttum. Bir kahve canım çekti ama beslenme düzenime aykırı. Bir de acıktım. Tam çorba ya da kokoreç saatleri bunlar! Ohh miisssss gibi olurdu ya, neyse!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder