Sayfalar

20 Ekim 2012 Cumartesi

İkinci Diş

Üç gecedir sıkıntılıyız, dün akşam saatlerinde bir baktım, ikinci dişi de patlamış küçük kuzumun. Hayırlı olsun anneeeeeeeemmmmmm. Yerim senin o minik dişini. Geceleri sıkıntılar oluyor ama Allah'a çok şükür, bununla atlatıyoruz. İnşallah hep bu şekilde çıkarır dişlerini oğluşum.

Dün gece yatmadan fitil attım, ona rağmen sık sık uyandı. Emzirdim, sakinleştirdim. Salladım ayağımda. Barış'ıma ağrı kesici şuruptan ziyade fitil daha iyi geliyor diş çıkarma zamanında.

Deniz Baran'ım o kadar şiddetli sıkıntılarla çıkarırdı ki... Bir kere yemeden içmeden kesilirdi. Zaten iştahsızdı, dişler iyice keserdi iştahını. Doğru dürüst kilo aldıramadım ona bu yaza kadar. Dişler öyle çok ateş yapardı ki, gecelerce uykusuz başında beklerdim, ateşi gece yarısı yükselse, apar topar küvetini hazırlar defalarca yıkar anca düşürürdüm. Hastanelik bile olduk bir seferinde. O gün çok korkutmuştu beni.

Yine de şükürler olsun, antibiyotiksiz atlattık, atlatıyoruz. Bazı arkadaşlarımın çocuklarında her diş çıkarma orta kulak iltihabına çeviriyor. O daha zor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder