Sayfalar

19 Ekim 2012 Cuma

Keşif ve Kelime Öğrenme

Seni unuttum sanma sakın Barış'ım Çağan'ım. Sadece seninle yaptığımız etkinlikler, bol öpüşmeli, dokunmalı, koklaşmalı şeyler olduğu için fazla söz etmiyorum ama bugün bir sürpriz yaptım sana. Keşif kutusu hazırladım. Kutuyu önüne koyduğumda işte böyle meraklı bir sevinçle daldın kutuya. 


Ciddiyetle kutu içindeki tüm oyuncakları tek tek çıkarıp yalayıp emdin, bu senin muayene şeklin :))
Ben de her eline alıp yaladığın oyuncağın ismini yavaş yavaş dudaklarımdan çıkardığım sesler belli olacak şekilde ve bol tekrarla söyledim. Dikkatle ağzımın içine baktın, anladım dercesine gülümsedin. 

Fotoğraflarını çekmek istedim ama her pozunda gözlerini kapadın, eh sen de haklısın. Flaş yorar gözü. 




 Makine dikkatini mi çektii? Hayıııır onu alamazsın boşuna gelmeeee :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder