Sayfalar

21 Ekim 2012 Pazar

Koş Koş

Etkinlik önerisi İzmir Atatürk İl Halk Kütüphanesi'nin çocuk kütüphanesi bölümünden ödünç aldığım "Çocukların Sevdiği 365 Yaratıcı Oyun" adlı kitapta yer alıyor. Yazarları Sheila Ellison & Judith Gray. (laf aramızda çoğu oyununu sevmedim ama birkaç tane Deniz'in sevebileceği oyun buldum içinde. Bu nedenle iyi ki ödünç almışım dediğim bir kitap oldu)

Etkinliğimiz tüm aile bireylerinin katılımına açık.

Babamız işten geldiği için yorgun. O oturuyor ve alkışla ritm tutup "koş koş koş" diye sesleniyor.

Barış benim kucağımda, Deniz de rakibim.

Kocam koş koş derken elimizi kolumuzu abuk subuk sallayıp saçma sapan hareketler yaparak güle oynaya koşuyoruz. (bu nedenle fotoğraf yok.)

Sonra kocam birden dur diyor ve alkışı koş koş demeyi kesiyor. İşte o an hangi halde isek öyle kalıyoruz. Elimiz ayağımız havada olabiliyor.

Kocam tekrar koş koş diyene kadar sabit kalıyoruz. Hareket eden yanıyor. Yanan bir şarkı söylüyor.

Aslında oyun çok biliniyor ama müzikle oynanıyor bilineni. Bu şekilde ritm tutarak daha eğlenceli ve tüm aile bireylerinin katılımına açık bir oyun oldu. Ayrıca ben de deli gibi hareket ettiğim için iyi kalori yaktım, güzel oldu. Dilimiz dışarı çıkana kadar oynadık. Çok eğlendik çok güldük. Barış bile gülmekten alamadı kendini. Anladı eğlenceli bir oyun oynadığımızı.

Benimki gibi çok hareketli çocukları olanlara enerji boşaltma adına tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder