Sayfalar

21 Ekim 2012 Pazar

Mevsimin ilk gribi, hemen bizim evi terk et!

Bu gece nöbet gecesi... Kocam grip olmuş, Barış'ıma da bulaşmış. Akşam üstü Barış'ım ateşlendi, ateşi 38,6'ya çıktı. Hemen ıslak mendille sildim, bol su içirdim, fitil attım, soğuk algınlığına iyi gelen bir şurup içirdim. Şimdi takipteyim. Ara sıra gidip şakaklarını öpüyorum, ateşini kontrol ediyorum.

Çocuklarımı sık sık şakaklarından öperim ben gün içinde. Böylece hem öpmüş oluyorum hem de ateş ölçmüş. Anneler çocuğunun ateşi kaç derece bilir, anlar.

bu gece 3'e kadar nöbetteyim. Sonra kocama devredeceğim nöbetimi. 


2 yorum:

  1. Merhaba ben Ayse. Blogumda sizin icin bir ödül var.
    Hastalığınız geçmiş olsun bu arada, sevgiler.

    Http://momplayeveryday.wordpress.com

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim ödül için. takipçinizim, blogunuzu çok beğendim.

    YanıtlaSil