Sayfalar

16 Ekim 2012 Salı

Pilates Deneyimi

Bir süre önce Ebru Şallı'nın pilates setini almıştım. Özellikle her akşam yaptığımız yaz yürüyüşlerimiz sona erip sadece haftasonları yaptığımız sonbahar yürüyüşlerimiz başladığında, kilo verme hızımın ciddi şekilde düştüğünü farkettim. Hepsi burada'dan aldım bu seti ve son 10 gündür her gün yapmaya çalışıyorum. Daha önce geceleri yapıyordum ara sıra ama gece kendimi hazır hissetmiyorum çoğu zaman. Uyumak, dinlenmek, internette takılmak, kitap okumak istiyorum, pilates için kendimi ikna edemiyorum.

Geçen hafta annem vardı bende. Tam çocukları uyutuyorum, ben pilates yapmaya başlayım diyorum anneme, bir bakıyorum Kanal D'de "Evim Şahane" var, o programı çok seviyor annem. Bekliyorum, bekliyorum ama annemden tık yok. Mecburen yayının bitmesini bekliyorum. O sırada ikindi ezanı okunuyor zaten, annem namaza gidiyor. Koyuyorum pilates cd'sini yapıyorum biraz. Bu sırada Barış uyanıyor çoğunlukla. Kalkıyorum Barış'ı alıyorum salona getiriyorum. O sırada da annemin namazı bitiyor zaten. Diyorum alır herhalde Barış'ı. Barış bana sataşıyor, üstüme çıkıyor, yüzümü gözümü mıncıklıyor, emiyor, bir rahat vermiyor. Bekliyorum annemin Barış'ı almasını ama anneme bakıyorum, yorulmuş, uyukluyor. Bir de geçen hafta dişi ağrıyordu, onun etkisi sanırım, pek keyfi yoktu. Arada Barış kaka yapıyor, altını değiştirmek çok zor olduğu için pilatesi bırakıyorum, ben temizliyorum, sonra pilatese devam ediyorum.

Bu hafta annem yok. Barış gene tam ben pilates yaparken uyandı bugün. Gene bana sataştı, bulaştı, acıktı, mama yaptım, susadı, su verdim, bu arada Deniz de uyandı durup dururken. Normalde 3,5 saat uyur. Zamansız uyanınca ağlar. Bir mızıltı bir ağlamak etrafımda... Ben de azmettim bitirdim çalışmamı. Ne azimmiş arkadaş bendeki!


Not: Fazla kilolar, pilates ve yürüyüş deneyimlerime dair ayrıntılı bir yazı yazdım. İlgilenenler buradan bakabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder