Sayfalar

20 Ekim 2012 Cumartesi

Sabiha Paktuna Keskin : Çocuğunuzun Yeteneğini Keşfedin.

Deniz Baran'ı doğurduğumda almıştım bu kitabı. Bugün çıkardım meydana. İçinde 2 - 5 yaş arası çocukların gelişim durumlarını, yeteneklerini keşfedebileceğiniz farklı testler var. Deniz Baran ile başladık bugün. Kitapta baktım, kesik çizgi çalışmaları da var 3 yaş grubu için. Lütfiyecim haklısın canım, bu yaştaki çocuklar için çalışılması gerekliymiş, kulağını çınlattım senin bol bol. Deniz Baran'la başladık ufaktan.

Kitap çok keyifli. Bol bol resim ve bol bol test var. Çocuğumu tanımama yardımcı olduğunu söylemeliyim. Herkese tavsiye ederim, mutlaka kütüphanemizde olmalı. Bundan böyle sık sık buradaki testlerden yapmak, eksik kaldığımız yönlerimizi görüp bunlar üzerinde çalışmak istiyorum.

Kendime not  : Abartıp da çocuğa yüklenmemek gerekir. Her gün bir tane test yeter!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder