Sayfalar

12 Ekim 2012 Cuma

Temizlikçi Sorunsalı

Nihayet temizlikçi buldum, ayarladım geldi bize. Saat 9'da geldi, 16:50 civarı bitirdim dedi. Nasıl yani dedim mutfak da bitti mi? Bitti dedi. Bitti dersen bitermiş. Baktım, bankonun üstünü dahi silmemiş, yere domates düşmüştü dün, silmemiştim, o bile duruyor. Dolap içlerini bırak, kapakları bile silinmemiş. Buzdolabının içinden vazgeçtim, dışı bile öylece duruyor. Her yer her yerde. Öyle bir tepem attı ki... Apartmana doğalgaz geliyor, dün boruları taktılar. Dış kapım kirlenmiş, onu da silmemiş hatun! Dış kapıyı sildirdim, ben ocağımı ve bulaşık makinemi, buzdolabımın dışını sildim, ona da bankonun üstünü sildirdim. Giderken çöpleri kapı önüne koymuştum, onları atmaya bile tenezzül etmedi. Gittim çöpleri attım. Sonra banyoya girdim o neeeee! Banyoya hiiiiiiiiiiiiçççççççççççç dokunmamış! belki yalandan paspas atmıştır günahına girmeyim. Sıvadım paçaları, banyomu temizledim. Yatak odasında yatağımı ben topladım zaten, çocukların çarşaflarını değiştirdim, derledim topladım, balkonda asılı çamaşırlarımı toplayıp katlayıp yerleştirdim, yemek yaptım, sofra kurup kaldırdım... Haa bu arada temizlikçi hatun balkonumu da ne sildi ne yıkadı öylece bıraktı. Geçen hafta ben ne yaptıysam o yanii...

Aaahh Makbuuuuş aaahhhh! Bir sebepten kızgındım ona ama Makbuş gibisi yok hakkaten. Hatun her odayı tertemiz yapar, üstüne bir de ütümü hallederdi. Ki ben ona ütü yap bile dememişimdir, kenarda gördüğü ne kadar gömlek pantolon varsa toplar, ütüler ve asardı onca temizliğin üstüne. Yemek yapıp çıkardım işe giderdim, yemek bile yemezdi. Ahhh Makbuuuşşşş vallahi senin gibisi yokmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder