Sayfalar

31 Ekim 2012 Çarşamba

Yeni Başlangıçlara...

Tatilde iyice serdik, ne spor ne faaliyet ne de bakım yapabildik... Şimdi silkelenip kendimize gelme zamanı!

Oğluşlar uyuyor. Annem yok, yalnızım. Tırnak sorunu için doktora gitti.

Fonda klasik müzik konseri, kahvemi yudumluyor ve pilatesin vücuduma yaydığı mutluluk hormonunun tadını çıkarıyorum. Keyfim yerinde çok şükür. Kendimi çok iyi hissediyorum.

Oğluşlar uyandığında yeni etkinlikler yapmayı düşünüyorum. Özellikle halk eğitim merkezi etkinliklerine ağırlık vereceğim. 

Gelecek planlarımı değiştirdim. Dershanede öğretmenlik yapmayacağım bu sene. Beni biraz kızdırdılar, böylesi daha hayırlıymış. İpleri kopardım. Bazı akşamlar kendi işimi yapmaya karar verdim. Gündüz yine oğullarımla olacağım, akşamlarımı da yeniden değerlendireceğim nasipse. Hayat sürekli devinim halinde ve ben de kendimi yenilemeliyim. Yeni kararlarım var, yeni uygulamalarım olacak. Zaman kim bilir neler getirecek. Bu akşam ilk adımı atacağım nasipse.


2 yorum:

  1. Hadi hayirlisi bakalim.yeni baslangiclar guzeldir.heyecani daha da guzel..ne demeli,kolay gele:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Heyecan var, umut var... Bakalım...

      Sil