Sayfalar

25 Kasım 2012 Pazar

Dün

Dün küçük bir operasyon geçirdim. Bugün sağlığıma kavuşmaya başladım çok şükür. Öğle üzeri eve geldim. Deniz'im bana prensesim diye hitap ediyor, ben de ona prensim diyorum. Gelip beni öpüyor, bana sarılıyor. Hastalanmam onu da çok üzdü. Anneannesine "anneannecim, annem neden hastalandı ki" diye soruyor. Kıyamam kuzularım, geçti gitti artık... İyiyim!

Dün Barış'ım 6 adım attı, artık sürekli adım atmaya çalışıyor. Çokça düşüyor, çokça deniyor. Çocukların bu sürekli deneme isteği, bana çok şey öğretiyor. Ne kadar başarısızlığa uğrarlarsa uğrasınlar, asla vazgeçmiyorlar, sonunda başarıyorlar.

Önümüzde Barış Çağan'ımın dilaltı operasyonu var. İnşallah onu da kolaylıkla atlatır, sağlığına kavuşur oğlum.

Bu arada güzel şeyler aldım oğullarıma ama bir türlü yazamadım. Fırsat bulduğumda güzel bir anı biriktireceğim kısmetse.

Geçecek. Geçiyor bile....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder